Un val de bucurie imi inunda corpul, dandu-mi o senzatie de extaz. In sfarsit au luat capat zilele petrecute in fata televizorului. Aveam sa plec cu Diana in cea mai tare vacanta din viata mea.Oh, Doamne! Abea astept. Imediat cum m-am dat jos din masina , am alergat in graba spre casa ca o nesimtita - am uitat sa le multumesc din suflet si sa le zic ,,pe curand'' - aproape ca eram sa alunec pe gheata la cat de tare imi tremura corpul din cauza emotiilor. Cum am intrat pe usa am si inceput sa tip ca o nebuna cu voce tremuranda. -Uuu, oh da, oh da, cine merge in vacanta? A? Euuu!In timp ce topaiam prin living mama venea dinspre bucatarie cu o fata care vroia sa spuna ,,Ce dracu mai e si asta?'' -Mamaaa, ghici unde voi merge de Craciun? -Si ghici care va fi raspunsul meu.Nu stiu de ce dar aveam o presimtire proasta. Numai uitandu-ma la zambetul ei rautacios. -Daca nu ma lasi, fug de-acasa!Se uita la mine cu superioritate si dintr-o data a bufnit-o rasul.Avea un ras strident si colorat care te intimida de fiecare data. Sau mai degraba te baga in pamant de rusine, mai ales daca erai in preajma unui anturaj. -Hai sa o mai vedem si pe asta!De cand eram mica foloseam aceeasi metoda dar de fiecare data veneam acasa bosumflata ca ramaneam fara mancare si apa, si constienta ca trebuia sa fac exact ce spunea ea.Uram chestia asta. -Pa!Trecand de la starea de extaz la una de nervozitate, urcam apasat scarile pana cand am ajuns in camera mea si am inchis cu putere usa, ca sa dau de inteles ca intradevar eram foarte furioasa. Am stat inchisa in camera 2 zile, protestand impotriva mamei,care din cate am vazut, nu s-a sinchisit daca mai sunt in viata sau nu. -Pe bune?? Chiar nu te lasa? -Diana, sa fim serioase? Ai auzit-o tu vreodata spunand: Draga mea, mai iesi si tu afara, ca te plictisesti cu mine in casa!? Nu! Mereu se gandeste numai la ea. -Jessy, nu gandi asa. Poate ca e ingrijorata pentru tine. Te-ai gandit la asta?Aici, cred ca sunt de-acord cu ea. -Nu stiu... Am spus cu jumatate de gura. -Bun, atunci vorbim mai tarziu. Acum trebuie sa vorbesc cu tata despre situatia ta. Poate o convinge tata pe maica-ta. -Ok, mersi mult Diana!Dupa ce am inchis telefonul, m-am uitat pe fereastra, la cerul instelat. Un chihlimbar ce parea sters, urmat de o negura impodobita de Constelatia Orion alaturi de maiastra luna , care se pare ca in curand avea sa se joace de-a vatea-scunselea pentru urmatoarele 2 zile. Un peisaj fermecator ce te lasa fara cuvinte.