Prima și ultima scânteie

12 2 0
                                    

Ud! Stateam cu capul pe ceva ud. Era discomfortant si al naibii de ciudat. Nu imi aminestesc sa fi facut baie pe cap aseara. Dar pana sa ma ridic mi-am dat seama de ce. Aseara, uitandu-ma gura casca la cer, am adormit cu gura deschisa. Umilitor!! M-am ridicat din baldachin - da, aveam baldachin - si m-am indreptat spre dulap, mergand cand intr-o parte cand in alta ca un betiv. Incercand din greu sa ma imbrac in minunatele mele haine roz cu buline negre, am auzit-o pe mama intrand in camera tipand de entuziasm si apoi de durere. Cand am intors capul, am vazut-o cum mergea de-a buselea pe podea, cu o fata ce implora ajutor. Si asa am facut. -Ce naiba ti s-a intamplat? Am intrebat-o in timp ce o ridicam. -Pai, am vorbit cu cineva la telefon si...am vrtu sa iti dau vestea si dupa cum vezi, m-am impiedicat de tocul usii. -Aha. -Nu mai fa fata aia! -Care fata? -Fata de: cat de idioata poti sa fii in cat sa te impiedici de un toc care nici nu exista. -Ok. Am raspuns in timp ce radeam. Care-i vestea? -Mergem la munte.Am ramas orpilata. A zis cuma ,,mergem''? La plural? Poftim? -Am vorbit cu tatal Dianei. A zis ca putem merge impreuna cu ei de Craciun.Si o bomba a picat din cer aterizand fix in capul meu explozandu-mil. -Nuu! -Ce nu? -Nu vreau sa merg cu tine! In niciun caz! -Daca nu vin eu, nici tu nu te duci.Foarte frumos! Nici nu se putea mai rau. Acum o sa ma dadaceasca toata vacanta si o sa mearga cu mine oriunde ma duc. -Deci?Se uita la mine cu o fata de catelus care abea astepta sa fie luat la plimbare. Trebuie sa rezist! Trebuie sa ma opun tentatiei. Nu! Nuu! Nu spuneee! -Off, bine! -Perfect!Si asa cum a intrat asa a si iesit. Tin sa cred ca e mai nebuna decat mine. Mai ales cand e nervoasa. Zici ca e o locomotiva cu aburi. -Stai! O sa merg cu tine, dar cu doua conditii. Am strigat la ea. -Care? -In primul rand, sa ma lasi sa fac ce vreau si in al doilea rand, sa nu te tii dupa mine! -Ok! Si-asa nu aveam de gand sa fac asta. Vin cu tine doar ca sa ma intalnesc cu cineva. -Cine? -Surpriza.Oh nu, nu suna a bine.

Prima si ultima scanteieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum