Aš suprantu tave..

269 35 1
                                    


                       Jimin pov.

Visa savaitė meginau slėpti ir apsimesti, kad nieko nežinau dėl Y/N...
Ypač, kad Jungkookui patinka jinai...
Pas Y/N ateinu retai, nes su ja jaučiuosi laimingai tik dabar turiu tai slėpti , nes pirma mąstau, kad turiu susitaikyti su Jungkook. Praeita kartą kai aš atsisakiau daryti pokšta jis ant manęs supyko žiauriai.

Keliaudamas po mokyklos pas Y/N
Sutikau Jungkook už Y/N durų ir pamasčiau, kad metas bus atsiprašyti.

Jimin- Jungkook-Ah galiu pašnekėti su tavimi??

Jungkook- Atsiprašau kas jūs?

Jimin- juk tu mani draugas come on!

Jungkook- Koks tu draugas! Aš tavęs nepažystu!

Jungkook stengėsi  ignuoroti mane ir vaidinti, kad manęs nepažysta, bet aš žinau kodėl jis taip daro...
Aš ten stovėjau už nugaros kokias 5 minutes kol jis pasidavė.

Jungkook- Gerai... apie ką nori kalbėti...

Jimin- Pagaliau! Tai aš noriu tavęs atsiprašyti..aš žinau, kad mes geriausi draugai, bet mes vistiek gyvenime pasirinksim kažka kitka...

Jungkook- Na nežinau... na gerai atsiprašymas priimtas...

Aš su juo susitaikiau galiu sakyti , bet jis neatrodė labai norintis.

                       Y/N pov.

Aš girdėjau už durų kaip Jiminas su Jungkook susitaikė.Aš taip džiaugiausi iki kol jie abu įžengė, bet Jungkook atrodė vistiek pasimetęs.

- Na Jiminai ir Jungkook kaip jums sekasi?

Jimin- Normaliai..

-aišku..

Jungkook- Na aš turiu eiti ... ate..

- Ate..

Kai jis išėjo pamačiau kaip Jiminas pradėjo verkti.. mano širdis sudužo..💔

- Jiminai kas atsitiko? *pradėjo akys ašaroti*

Jimin- Tiesiog mes  geriausi draugai , bet jis vistiek.

-Kas vistiek..

Jimin- Ai nieko tik dėl manęs neverk gerai..

- G-Gerai einu tau arbatos pataisyti.

Aš atnešiau jam arbatos ir idealiuka, jį užklojau ir ladainavau jam daina, kol dainavau jis užmigo.

Kai pamačiau jo grožį aš pati prisnūdau ir mąsčiau ką jūs slepiat ir kodėl?
                            
(Atsiprašau už trumpą dalį)

Book pages (Jimin ff , BTS ff)  [ Antras sezonas atidarytas+]Where stories live. Discover now