???????? Pov.Atsimenu kai aš sakiau tai durnei nelysti prie BTS , bet ji vistiek lindo,aš turiu ja surasti ir atsikeršiti ir parodyti kodėl negalima lysti prie mano OPPAS😈 Gerai mergos pradėkim kurti plana..
Y/N pov.
Praėjo daug laiko galiu sakyti nors ištikrųjų jau paskutinie mėnesio diena, tai varom į mokše😪 BLACKPINK nebus šia savaite dėl jų koncertavimo tai man bus liūdna😐
Apsirengiau:
Ir keliavau į mokykla.
MAGICAL SKIP TIMENorėjau atsisėsti šalia BTS , bet jie mane atstūme.
- Labas, ką jūs? Galiu čia atsi-
Suga- Ne! Negali!
V- Atsikinisk!
Jimin- Nu! Susirask kur atsisėsti ant žemės!Kai jie tai pasakė net ir Jiminas mano širdis koki 4 karta sudužo💔😢 net ašaros ištyško ir BTS tai matė
BTS pov.
Mes kai matėme Y/N pradedančia verkti mes visi nuliūdome, mes to nenorėjome daryti , nes ta durne Felicija sakė, bet jei nepadarysim tai gali būti mums blogai..Jimin pov.
Mano širdis sudužo matančia ja verkiančia , nes man ji patinka kaip ir Jungkookui. Pažiūrėjau į Jungkook ir jis turbūt tai irgi mąsto..
Y/N pov.Dar tebemąsčiau kodėl jie taip padarė, bet beeidama sutikau Felicija ir kitas dvi pasipūteles.
Felicija- Nagi, nagi ką mes čia turime , vieniša Y/N😈
- Čia tu tai padarei?
Felicija- O taip! Aš! Tu gi neišlaikei mano pažado, o dabar metas parodyti kodėl turi laikyti jį..
Dvi pasipūteles mane laike kol Felicija trenkė man į pilva ir veida, aš buvo su vien melynemis ir krauju. Ji trenkė ir trenkė kol išvirtau ir jos paskutiniai žodžiai buvo.
Felicija- Na va karvė dabar pasimokei, bet nebijok čia dar nepabaiga.
Ji nuženge su pasipūtelem kol aš gulėjau išvirtusi, bet paskui atsikėliau ligonijeje ir Jimino snukuti gulinti šalia manęs (Mochi🐶), bet aš buvau supykusi ką jis man ir BTS buvo pasake. Aš pažiurėjau aplinkui ir pamačiau BTS visus aplink gulinčius ir miegančiu tad ir aš toliau užsnūdau.
Jimin pov.
Eidamas į tuoleta pamačiau Y/N gulinčia kraujuota ir primušta. Aš prie jos tik pribėgau ir meginau ja pakelti, bet ji į mane neregavo tai aš iškvečiau greitaja ir nubėgau pasakyti BTS memeberiams.
BTS pov.
Mes sedėjome ramiai kol Jiminas įbėgo ir praneše kas atsitiko ir ką padarė. Mes visi supykome , nes sužinojome kas tai padarė. Mes vėliau pakalbėjome ligonijeje ir užsnūdome.
Jungkook pov.
Hyungs visi miegojo ,tik ne aš. Pažiūrėjau į Y/N ir Jimina.
Mintys: gal jie tiktu vienas kitam geriau nei aš? AHH! NEŽINAU!
Aš priėjau prie Y/N ir pabučiavau jos kakta, man jau reikėjo eiti rai todėl ir pabučiavau, kad bent nesijaudinčiau dėl jos per daug.
BINABASA MO ANG
Book pages (Jimin ff , BTS ff) [ Antras sezonas atidarytas+]
RandomMergina vardu Y/N įeina į naująją mokyklą. Kaip naujokei viskas buvo sunku ir skausminga. Visi juokdavosi iš jos ir vadindavo ją visaip tik ne jos draugės Jisoo, Jennie ir Rose. Merginą erzindavo vaikinas vardu Jimin kuris yra mokyklos blogis, bet...