001

12 0 0
                                    

Cece p.o.v

Ik liep door het concertgebouw, ik had net drinken gehaald en ging naar mijn plaats. Ik had een vippasje dus mocht helemaal naar voren. Tijdens het concert maakte Harry me nat. Ik vond het helemaal niet leuk, Liam zag dat en fluisterde wat in een bodyguard zijn oor. De bodyguard liet me door het hek en Liam nam me het podium op. Daar stond ik dan met 1D op een podium. 

Ik schrok wakker door mijn wekker, het was maar een droom. Ik stond op en kleedde me aan. Nog 1 dag in de schoenenwinkel werken en dan heb ik zomervakantie. Ik woonde in het huis van een vriendin voor een tijdje en zou morgen vertrekken op vakantie.

Het was heel rustig, er was gewoon niemand in de winkel. Mijn baas was even weg en ik had de leiding. Er kwamen 5 jongens binnen rennen met bodyguards en deden de deuren dicht. De jongens draaide zich om, het was one direction. 'hebben jullie ook eten?' vroeg Niall. Liam gaf Niall een tik op zijn hoofd. 'denk niet steeds aan eten' zei Louis. 'heeft deze winkel een tweede uitgang?' vroeg Liam. 'nope' zei ik. 'oke dan zitten we hier nog even' zei Harry die naar schoenen aan het kijken was. 'een vraagje ben je een fan?' vroeg Zayn. 'ik vind jullie muziek leuk maar dat is het' loog ik. 'je gaat dus niet gillen of flauwvallen?' vroeg Niall. Ik schudde mijn hoofd. 'maar we zitten dus opgesloten?' vroeg ik. 'ja' zei Zayn. Ik was niet claustrofobisch maar ik deed van wel. Ik begon zwaar te ademen. 'gaat het?' vroeg Liam. 'je wordt steeds witter' zei Zayn. 'ze is claustrofobisch' zei Louis. 'ik ook maar omdat dit een grote winkel is en jullie er zijn heb ik er geen last van' zei Niall. Ik wankelde een beetje. Liam hield me vast en zei dat het goed zou komen. Ik deed mijn ogen langzaam dicht en liet me vallen. Ik voelde dat iemand me op ving. 'is dit geen truc?' vroeg Harry. 'Harry ik weet wanneer iemand wel of niet claustrofobisch is' zei Niall. Ik voelde dat iemand mijn pols pakte. 'haar ademhaling is nog normaal, ze is alleen bewusteloos' zei Zayn. 'dan komt ze zo weer bij dus' zei Harry. 'dat kan' zei Niall. 'hoe bedoel je dat kan' zei Louis. 'ze kan ook als ze te lang bewusteloos zijn en dat kan invloed hebben op haar geheugen als ze haar medicijnen is vergeten in te nemen' zei Niall. 'hoe weet je of ze medicijnen heeft?' vroeg Harry. 'Op de toonbank staat een glas water en een doosje medicijnen. Dat medicijn kan je innemen tegen claustrofobie of als je gewoon moeite hebt met je ademhaling' zei Niall.

gaan ze er achter komen dat cece fake doet?

Who do I need to chose?(ft. Harry en Liam)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu