008

12 0 0
                                    

Cece p.o.v

Niall en ik besloten te gaan douchen. 'ga jij maar eerst' zei hij. We hadden wel onze eigen kleding bij. ik stond onder de douche, ik wilde eruit gaan toen Niall erbij kwam. 'je bent mooi' zei hij. 'Niall scheer je weg' zei ik. Hij duwde me tegen de muur en zoende me. Ik sloeg mijn benen om zijn middel, hij deed zijn vriend langzaam in me. Hij begon zachtjes te stoten. We bleven door zoenen. Mijn nagels zette ik in zijn rug. Hij ging diep in me, ik kreunde door het zoenen heen. Hij greep een borst en kneed erin. Hij spoot in me, ik kwam snel daarna ook klaar. We gingen uit de douche, Niall legde me op de grond. Hij vingerde me, ik zei dat ik kwam en hij ging snel in me, ik kwam klaar en hij ook.

We waren thuis, Niall en ik waren aan het zoenen in zijn kamer. Er werd op de deur geklopt. Ik verstopte me onder het bed. Liam kwam binnen en vroeg of Niall wist waar ik was. 'nope' zei Niall.

Liam ging weer weg en ik ging onder het bed vandaan. 'voel jij iets voor me?' vroeg ik. 'nee niet echt jij?' vroeg hij. 'nee, we zijn dus friends with benifits?' vroeg ik. 'jep' zei Niall. Hij trok me naar zich toe en zoende me weer. Hij was een goede zoener. Zijn hand ging onder mijn shirt. Ik voelde dat er iemand aan kwam, door mijn weerwolfzintuigen. Ik duwde Niall weg en klom snel uit het raam. Ik belde aan bij de deur, Liam deed open. Niall stond naast hem. 'waar was je?' vroeg Liam toen ik in de woonkamer was. 'gewoon een stukje lopen' zei ik. Ik voelde dat er iets ging gebeuren. Ik zag in mijn oog hoek dat Louis naar me toe kwam rennen, ik ontwijkte zijn tackelde. Hij tackelde daardoor Niall en Liam. 'ik ben sneller dan je denkt' zei ik. Ik liep naar de keuken en zag daar mijn ex staan. 'he Cece, ik kwam je opzoeken' zei hij. Ik gromde naar hem. 'nog steeds zo grommerig' zei hij. 'ga weg' gromde ik. 'ik ben niet bang voor je' zei hij. 'dat ben je wel dat kan ik ruiken, want jij bent je krachten verloren' zei ik. 'goed wolfje, dan spelen we het zo' zei hij. Niall kwam de keuken in. 'wat is er aan de hand?' vroeg hij. 'dit is mijn ex die net van plan was weg te gaan' zei ik. Niall kon mijn gezicht niet zien, ik gaf mijn ex de weerwolf ogen. 'heel one direction is ook net zoals ik dus ik zou maar wegwezen' zei ik. 'ik wil bewijs' zei hij. Ik zette mijn nagels uit, maar aan de kant die Niall niet zag. 'goed maar ik krijg je nog wel' zei hij. Hij vertrok en Niall vroeg wat dat voorstelde. 'niks, ik moet even wat regelen' zei ik. Ik ging naar de achtertuin, waar mijn ex stond. 

wat gaat er gebeuren?

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 09, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Who do I need to chose?(ft. Harry en Liam)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu