Cece p.o.v
Niall riep me en ik liep naar hem toe. Hij deed me vast aan de riem en hij wilde weg lopen. Het baasje van de hond kende ik, ze was super aardig. Ik liep naar haar toe en draaide om haar en Niall heen. Ze belandde in de modder.
Niall en ik liepen terug naar huis, Niall had het meisje haar nummer. We zaten beide onder modder.
Thuis, ik lag op de bank, ik zat nog steeds onder de modder. Niall was schoon. 'oke nu moet Demi in bad' zei Niall tegen Liam. 'ik moet toch douche dus ik doe Demi wel.
Liam was in zijn zwembroek, we stonden onder de douche. Hij was me aan het wassen. Ik blafte toen hij me af wilde drogen. Ik schudde, Liam werd helemaal vies, hij had me niet goed gewassen. Hij waste me op nieuw en droogde me toen af. Ik rende daarna de douche uit. Beneden stond de vader van Lisa. Hij deed alsof hij een dierenvanger was. 'dus de hond logeert hier, heeft u de eigendomsdocumenten van de hond?' vroeg hij aan Niall. 'nee' zei Niall. 'dan zal ik de hond mee moeten nemen' zei hij toen hij me zag. Ik wist dat Lisa hier achter zat. Ik gromde naar de man. 'Demi hou je koest' zei Niall. Ik rende naar de man en trok met mijn tanden aan zijn broekzak, de zak scheurde en zijn portomonnee viel er uit, ik pakte met mijn tanden zijn id en gaf die aan Niall. 'u bent Lisa's vader' zei Niall. Hij stuurde de man weg. 'Demi jij slimme hond' zei Niall. Ik rende naar Harry die op de bank lag en blafte. 'je zit op haar plek' zei Niall. 'serieus heeft die hond een plek' zei Harry. 'ik zou maar weg gaan' zei Niall. Ik pakte met mijn tanden Harry's broek vast. Ik trok hem van de bank en ging op de bank. 'serieus' zei Harry. 'jep ze is slim, begaafd en durft heel veel' zei Niall. Ik pakte de afstandbediening en gooide die naar Niall. 'volgens mij wilt die hond tv kijken' zei Harry. Zayn kwam de kamer in. 'oja Perrie zei dat Demi met haar baasje altijd om een bepaalde tijd tv kijkt op donderdag' zei hij. Niall zette de tv aan op disney channel.
'Demi' riep Niall toen het eten klaar was, ik bleef op de bank liggen. Niall kwam naar me toe, de tv was uit. Hij zei nog een keer mijn naam. 'hallo Demi' zei hij toen hij me in mijn ogen aan keek. 'ik denk dat ze haar baasje mist' zei Harry. 'Perrie had gezegd dat ze vaak bij andere mensen is en nooit depri doet' zei Zayn. 'heeft Perrie alles over die hond verteld' zei Harry. 'ja een hele lijst over die hond' zei Zayn. 'wat is er dan?' vroeg Niall. Ik ging van de bank en ging naar boven. Niall en Harry achtervolgde me. Ik ging naar Niall's kamer en ging daar onder de dekens liggen.
wat is er met Cece?