003

10 0 0
                                    

Cece p.o.v

Liam deed een natte doek tegen me wang. Ik schrok want het deed wel pijn. 'het is gelukkig geen diepe snee, Perrie is naar Harry om te kijken wat er met hem is' zei Liam. Ik duwde Liam weg en rende naar boven. Ik hoorde Perrie gillen, ik rende de kamer in. Harry had Perrie tegen de muur geduwd. Ik duwde hem weg. Perrie ging achter me staan. 'wat wil je er aan doen?' zei Harry die voor me stond. 'neem mij maar en laat haar met rust idioot' zei ik. Zayn kwam de kamer in en Perrie rende naar hem toe. 'mietje' zei Harry. Ik zag dat hij allemaal drank op had, er lagen allemaal flessen op de grond. 'niemand doet zo tegen iemand die ik vertrouw' zei ik en ik gromde naar hem. 'haha wat wil je met grommen bereiken?' zei Harry. Zayn en Perrie waren vertrokken. Ik gromde nog een keer alleen kwamen dit keer mijn echte tanden te voorschijn en werden mijn ogen fel groen. 'o een wolfje' zei Harry. Ik duwde hem tegen de muur en gromde tegen hem. Ik hoorde dat mensen de trap op kwamen. Ik draaide en ik stond nu tegen de muur. Liam kwam de kamer in en duwde Harry weg. Ik begon nep te huilen. Harry was op bed beland en in slaap gevallen. 'rustig maar hij heeft gewoon te veel drank op' zei Liam die me knuffelde. 

We zaten met z'n alle tv te kijken. Ik was een weerwolf,  mijn ouders waren het ook, maar die zijn overleden door een boot ongeluk. Niemand wist dat ik er een was, ik werd soms in de avond een weerwolf, maar ik leek meer op een hond dan een wolf dan. Mijn ouders hadden hun wolf zijn onder controle maar ik niet dus als ik een wolf werd logen ze dat ik weg was en dat ze op de hond van een vriend moesten passen. Maar morgen avond was het volle maan, als ik dan een wolf zou worden, zou ik voor een tijdje er een blijven. 

Volgende dag avond

Ik zat op de bank en Perrie zat naast me, de jongens waren aan het optreden. 'Perrie ik moet je wat vertellen, ik ben niet normaal' zei ik. 'waar heb je het over?' vroeg ze. 'ik denk dat je dat vanavond wel ziet, maar je moet niet schrikken' zei ik. 'uuhh oke' zei ze. Het was nu 1 voor 12. Ik rende naar de tuin en om 12 uur huilde ik als een wolf. Ik veranderde in een wolf. Perrie schrok, ik kon wel gewoon nog praten. Ik kon mijn wolf zijn opgeven, maar dat wilde ik nog niet. Ik kon het ook in een speciale ketting doen, mijn krachten. Zodat wie dan de ketting draagt de weerwolf wordt, maar die ketting ben ik verloren. 'dus je bent een wolf?' vroeg Perrie. 'een weerwolf, jij bent de eerste die er van weet' zei ik. 'moet de rest dit weten?' vroeg ze. 'ik vertrouw ze nog niet, kan je alsjeblieft een smoes verzinnen?' vroeg ik

gaat Perrie Cece helpen?

ik update vrijdag of zaterdag weer

Who do I need to chose?(ft. Harry en Liam)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu