Y//2

30 3 0
                                    

İyi okumalar...

Nefesimi tutmuş olacakları bekliyordum. Ne etrafıma bakabiliyordum ne de gözlerine. Elleri belimde sabitlenmiş bir şekilde duruyordu bu beni fazlasıyla rahatsız ediyordu ama yerimden milim kıpırdayamıyordum.

Gözlerini gözlerine çıkardığımda gözlerinde şaşkınlık ve öfke vardı yutkunup bakmaya devam ettiğimde bakışları dudaklarıma kaydı ellerimi omuzlarından çekip hızla havuzdan çıkmaya çalıştım.

Son kez dönüp ona bakarken onunda arkamdan geldiğini görünce adımlarımı hızlandırdım.
Etrafımızdakileri yeni fark etmişim gibi söylentileri dinledim.

"Ah o şans bende olacaktı bu kız ne kadar da salak."

"Ya inanamıyorum nasıl böyle bir fırsatı kaçırdı."

"Daha demin ne oldu be öyleeee."  Dedi yanından geçerek çocuğa dönüp ters bir bakış attım. Hemen önüne dönerken hızla çıkışa geldim.

Selen arkamdan seslenirken arabaya binip onu bekledim.

Arabaya girdiği gibi gülmeye başlamasıyla ters ters baktım ona. O hala gülerken arabayı çalıştırdım.

"Ya off durduramıyorum kendimi ne oldu az önce hahah."

"Şansıma edeyim gide gele beni bulur zaten böyle saçmlıklar hayır yani görmüyor musun orada bir sürü insan var sen ne diye beni buluyorsun!!"

"Yalnız sen gittikten sonra adam etrada öfke saçıyordu." Dudağımı ısırıp açık yeşil olan gözlerini getirdim aklıma.

"Semih dedi ki bi nevi iş görüşmesiydi bu."

Elimle alnıma vururken küfür ettim.

"Sen ciddi olmazsın ahh çok salağım. Hep mi beni bulur böyle şeyler."

Selen kendini zor tutarken derin bir nefes alıp arabayı durdurdum. Arabadan inip eve girdiğimizde üşüyordum. Hatta titremeye başlamıştım.
Ne diye sürdüysem arabayı.

Odama girip direk banyoya ilerledim ve suyu açtım. Sıcak bir duş iyi gelecekti.

Duş alıp çıktıktan sonra üstüme en sevdiğim minyonlu pjama takımımı giydim. Saçlarımı tarayıp Selen'in yanına gitmek üzere odamdan çıktım.

Mutfaktan yumurta kokusu gelirken sırıttım. Bu kızı seviyordum.

"Oo ensef gözüyor."

Gülerek bana döndü.

"Ben yaptım tabi enfes olacak hele birde yedikten sonra bak."

Yedikten sonra saat ona geliyordu ve iyice uykum gelişmişti ama uyuma isteği % 0'dı.

Televizyon başına geçip mısır patlattık oturup bir film açıp izlerken Selen'in konuşmasıyla ona döndüm.

"Adam çok yakışıklıydı yalnız." İmalı konuşmasına göz devirdim.

"Yani bundan ne anlamam gerek?" Kolumu çimdik atarken inledim.

"Kızım diyorum ayağına fırsat gelmiş sen bön bön oturmuş mısır yiyorsun."

"Ee yani ne yapayım adamı nikahıma mı alayım Selen sen de."

"Öff cidden salaksın sende ki şans bende olsaydı şimdiye koluma kraliyet ailesini takmış geziyordum." Gözlerimi abartılı bir şekilde devirdim.

"Film izle film hayal dünyan gelişir." Gülmeye başlamamla yastık fırtalttı gülerek yastığı tutup uzandım. Bana gözlerini devirirken öpücük atıp uzanarak mısır yemeğe devam ettim.

YAKAMOZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin