-80-

264 15 1
                                    

Dzień dziecka w Hogwarcie jest obchodzony inaczej w każdym z domów:

-Puchoni wypiekają bezwonne ciastka-niespodzianki dla puchonów z roczników 1-3. W środku znajdują się pomniejsze słodycze. Osoba, która w swoim ciastku znajdzie knuta otrzymuje pluszaka w kształcie borsuka!

-Krukoni organizują konkurs talentów i wiedzy. Osoba, która zajmie pierwsze miejsce otrzyma notatnik z pięknym orłem, za drugie miejsce  otrzymuje  przypominajkę, a za trzecie worek słodyczy.

-Gryfoni również organizowali mini-konkurs, tyle, że w innej formie. Polegał on bowiem na przedstawieniu swoich artystycznych talentów. I tutaj również rozdawane były nagrody. Każdy uczestnik otrzymywał po czekoladowej żabie, a wyróżnieni jakiś gadżet ze sklepu Zonka bądź bliźniaków.

-Ślizgoni mieli w zwyczaju organizowanie przyjęcia integracyjnego w pokoju wspólnym, podczas którego starsi adepci wymyślali różne pomniejsze zawody i zabawy, podczas których oczywiście można było wygrać słodki upominek.

Tłumaczenia
Drodzy moi kochani. Od dawna nie dodawałam rozdziałów, a tp dlatego, że zepsuła mi się klawiatura w laptopie, a na nowy telefon czekałam. Teraz postaram się być regularnie.

Co do tematu rozdziału: Dzień dziecka... Tak więc rozdział utworzyłam ok. 30 maja i miałam w planah udostępnić go 1 czerwca. No niestety zapomniałam na śmierć... Gdy rozdział odkopałam tak się nim zauroczyłam, że, no, musiałam go tu wstawić!

No i też... Usunęłam Marauderstagram! AAA!

Wiecie, ja ogólnie uwieeelbiam eksperymentować. I jeżeli coś mi się spodoba, to kontynuuje. No a marig to nie to...

Ma nadzieję, że rozumiecie. Dziś coś jeszcze napiszé (TYM RAZEM NA SERIO!!)

Hogwart Stuffs ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz