NOA:
Het is al erg laat, de jongen zijn net weg en ik stap lekker onder de douche. Het enige waar ik aan denk is Niall. Ik merk dat ik lach als ik aan hem denk. Hij is echt lief en grappig. Als ik klaar ben met douchen ga ik in bed liggen. Ik zie dat ik een SMS heb van Niall. Eer staat: HEE, WELTERUSTEN IK ZIE JE MORGEN! X NIALL <3
Ik lach en SMS terug: WELTERUSTEN EN TOT MORGEN, X NOA <3
Meteen krijg ik een SMS terug: IK GA OVER JE DROMEN VANNACHT! HIHI, X N
Ik lees het sms'je nog een keer en zien dan dat Anouk in de deur opening staat. Ik kijk haar lachend aan, en ze komt op mijn bed zitten. Ze trekt mijn iPhone uit mijn handen en leest het gesprek van mij en Niall. Ze lacht en zegt: Ahw wat schattig!
Wat is schattig zegt Sem als ze de kamer in loopt.
Het gesprek van Niall en No. Mag ik lezen? Vraagt Sem. Ik word rood als Anouk mijn iPhone aan Sem geeft. Ze begint te lachen en rent met mijn mobiel weg. Ze schreeuwt door het hele huis het gesprek van Niall en mij. Ik ren haar schreeuwend achterna of ze alsjeblieft mijn mobiel wil terug geven! Als ik na 10 minuten eindelijk mijn iPhone terug heb ga ik meteen in bed liggen en slapen.
De volgende ochtend word ik wakker van de ringtone van mijn telefoon. Ik kijk op de wekker en zie dat het al 12:00 is! Ik neem op en zeg:
I: Hallo?
H: Haaaai met Harry
H: Zooo jij klinkt moe! Ben je net wakker ofzo?I
I: Neeejoh hoe kom je erbij!
Aan de andere kant van de lijn hoor ik gelach.
I: Nou meneer Styles gaan we nog zeggen waarom je me wakker belt?
H: Oja, hebben jullie zin om vandaag wat leuks te gaan doen met zijn allen?
I: Zoals wat?
H: Naar een pretpark ofzo?
I: Ja leuk idee! Hoelaat?
H: We wouden eigenlijk nu gaan alleen aangezien jij nog in je bed ligt...
I: Ha- ha- ha... Erg grappig Mnr. Styles
Hij begint weer te lachen
H: Over een half uur zijn wij bij jullie.
I: Een half uu.......
H: Tot straks! De tijd loopt nu!Ik hang op en kijk om me heen. Eerst de rest even wakker maken. WAKKER WORDEN! Gil ik door heel het huis! Waarom? Schreeuwt Tessa. We gaan naar een pretpark! Over een half uur zijn de jongens er. Ik hoor gekreun uit de kamer van Tessa. Ik lach om haar reactie.
Ik ga naar de badkamer en trek een kort spijkerbroekje met gaten erin aan. Daarop doe ik een weit navel shirt aan. Ik trek ook mijn Nike Air-Max aan. Ik doe mijn ketting om die ik van mijn moeder heb gekregen. Mijn haren doe ik los en laat het een beetje krullen over mijn schouders. Ik trek een dun streepje met mijn eye-liner en doe mascara op. Voor de rest hou ik het gewoon zo. Ik zit aan de ontbijttafel als ik de bel hoor gaan. Ik blijf zitten en reageer niet. Ik laat lekker Sem open doen die in haar sexy pyjama loopt. Ze doet de deur open en loopt gelijk weg. Liam komt als eerst binnen en zegt: Zo ook goeie morgen!
JE LEEST
Love without borders ~ Niall Horan
Fanfiction5 vriendinnen Noa (18), Britt, (18), Sem (17), Tessa (18) en Anouk (17) gaan voor 3 weken op vakantie naar Florida in Amerika. NOA: Anouk, zullen we naar het strand! Jaaa leuk! Roept ze enthousiast. De rest stemt er ook in mee, en nog geen 5 minut...