Niall:
THEO! In ze verte zie ik Greg en Denise ons tegemoet lopen met Theo op de arm van Denise.
Ik en Noa lopen er naar toe. Ik geef Denise een kus en begroet Greg. Meteen daarna neem ik Theo over die alleen maar zegt: NIALL! NIALL!
Ik neem Theo van Denise over en dan lopen we samen naar de auto. Ik rijd met Greg ernaast.
Theo, Denise en Noa zitten achterin. Theo herkent Noa nog wel van de vorige keer. En zegt nu ook: NOA! NOA!
Ik en Greg praten een beetje over hoe het is geweest de afgelopen maanden. Als we thuis komen begroet mijn moeder ons allen uitbundig. Na het dinner geef ik Theo een cadeau. Het is een speelgoed tractor met een motortje erop die maximaal 5 km/uur kan. Hij is er super blij mee. s' Avonds zit Theo bij Noa op schoot. Theo giert het uit van het lachen en vind Noa helemaal geweldig.
Ze maakt ook nog een selfie met haar en Theo. Als ze er nog een willen maken kom ik er ook op. Ze poost hem op Instagram met de tekst: Vrolijk Kerstfeest met de familie Horan! <3
Theo is al snel moe en valt in slaap.
Noa legt hem in ons tweepersoonsbed en maakt nog een foto.s'Avonds gaat iedereen slapen.
Theo ligt nog steeds in Noa's bed. Ze wil hem niet wakker maken dus laten we hem tussen ons in liggen.
Als ik al in bed lig naast Theo komt Noa aangelopen. Ze is super mooi. Echt! Oke, ik heb het waarschijnlijk al duizend keer gedacht maar alsnog...
Ik ben echt de gelukkigste jongen op de wereld! Ik heb 5 maatjes, 3 beste vriendinnen, het aller leukste meisje als vriendin, ik heb mijn droom waargemaakt en een super familie! Nou wat wil je nog meer? Ze komt op bed zitten en vraagt: Waar denk je aan?
Gewoon, zeg ik simpel. Ze haalt haar schouders op en pakt haar mobiel. Haha, ik heb een foto van Louis met een enorme wortel knuffel! Laat eens zien? vraag ik. Het ziet er echt heel mongolisch uit!
Niall? Wanneer ga je weg? vraagt ze rustig.
Uh, voor Oud & Nieuw bedoel je?
Ja, 30 december. En 1 Januari hebben we een nieuwjaarsoptreden in London!
2 t/m 25 Januari hebben we veel foto-shoots, interviews en we moeten nog wat liedjes in zingen.
Dus dan zie ik je pas iets van 30 Januari? Ik denk het wel ja...De volgende ochtend word ik al vroeg wakker omdat Theo me wakker maakt: NIALL! NIALL! Ik kreun en zeg: Hey Theo, heb heb je lekker geslapen? Hij knikt en gaapt dan. Ik lach en leg hem op mijn buik.
Noa? vraagt hij. Noa slaapt. Ssht...
Hij lacht en zegt: Wakker maken? Nee, ze slaapt. Noa is aan het dromen. Over jou. Mij? Ja jou. Noa vind jou lief.
Hij begint hard in zijn handen te klappen en gilt: Noa vind Theo lief! Sshht!! Maat heg is al te laat...
Hey Theo!
Theo klimt van mijn buik af en kruipt naar Noa toe.
Goeiemorgen! Hey babe, zeg ik tegen Noa.Na het eten lopen Noa, Theo en ik naar het park. Theo loopt tussen ons in en we hebben allebei een handje beet. Als Theo op de wipwap zit, zit ik naast Noa op een bankje.
NOA:
Ik zit op het bankje met Niall. Theo speelt fijn. Niall slaat een arm om me heen als ik in de verte Sanne zie aan komen lopen. Shit, zeg ik tegen Niall. En ik draai mijn hoofd weg in de hoop dat ze me niet ziet, alleen het is al te laat. Ik verwacht dat ze iets gaat zeggen zoals: Ah, wie hebben we daar of Moet je kijken daar zit ze hoor met haar homo vriendje. Maar inplaats daarvan zegt ze: Hey Noa!
Kut, zeg ik nog een keer tegen Niall. Niall heeft geen idee wat hier gebeurd. Pak Theo! sis ik. Hij doet wat ik zeg en zet Theo op zijn schoot.
Hoe gaat het Noa? Uh, goed hoor.
Ik wil geen gesprek met haar.
Is dat je vriendje? Ja, zeg ik kortaf.
Nou, jullie zijn leuk samen hoor! zegt ze met een extreem aardige stem. Niall kijkt me aan met zo'n "WTF" blik.
Maar jullie hadden toch ruzie? Nee, zeg ik weer kortaf.
Nou-nou, slecht geslapen? Nee!
Wat een mooie ketting heb je om! Ik grijp snel naar mijn ketting en zeg heel droog: Oh, maar wat kwam je eigenlijk doen? Want wij moeten gaan. Ik pak Niall's hand en wil opstaan als ze zegt: Ik wou even gedag zeggen tegen mijn oud klasgenootje! En hoe gaat het trouwens met Sem en Anouk? Oh, sorry helemaal vergeten! Anouk is dood. Ik voel een traan opkomen en ik trek Niall mee.Als we een eind weg van haar zijn zegt Niall: Who the fuck is dat? Ik wil het er niet over hebben. Je kan het tegen mij toch wel zeggen?
Een meid die ik haat! Ze heeft me op de basisschool alleen maar gepest met gaar domme vriendinnen.
Ow, waarom kwam ze dan zo aardig naar je toe?
Aardig? Noem jij dat aardig? Ze wist heel goed dat Anouk dood is! En ze wist ook dat we geen ruzie meer hadden!
JE LEEST
Love without borders ~ Niall Horan
Fanfic5 vriendinnen Noa (18), Britt, (18), Sem (17), Tessa (18) en Anouk (17) gaan voor 3 weken op vakantie naar Florida in Amerika. NOA: Anouk, zullen we naar het strand! Jaaa leuk! Roept ze enthousiast. De rest stemt er ook in mee, en nog geen 5 minut...