Miss & Work

299 13 0
                                    

NOA:
Ik zit aan tafel. Gister nadat ik bij Tessa was geweest kwamen Harry en Liam langs. Het was fijn om met hun te praten, maar ook weer niet want dan vertellen ze alles aan Niall. Shit! Ik bedenk me opeens dat ze om 10 uur vertrekken met het vliegtuig. Shit! Shit! Shit! Ik kijk op de klok en zie dat het half 10 is. Voordat ik me bedenk, dat Niall me misschien gaat negeren ofzo, ren ik naar buiten. Ik neem de taxi naar Schiphol. Eenmaal aangekomen heb ik nog 10 minuten. Ik ren naar de hal. Een man laat zijn koffer vallen en alles valt eruit. Ik probeer door te lopen, net alsof ik het niet door heb.
Can you help me? hoor ik de man zeggen. Fack, denk ik. Ik draai om en help hem.
Thank you. No problem!
En ik ren verder. In de verte zie ik de jongens de hoek om lopen. Ik ren zo hard als ik kan, en roep: Niall! Wacht! Niall!
Ik begin tranen in mijn ogen te krijgen en roep nog harder: NIALL! WACHT!

NIALL:
Hoorde ik nou mijn naam? Zayn drukt op het knopje van de lift. Ik stap in en hoor weer mijn naam. Ik kijk nu om en zie Noa staan. Net als ze naar me toe wilt rennen gaat de lift dicht. Ik zie dat ze heeft gehuild.
Niall? Wat is er?
Noa... Ze is hier.
Ga naar haar toe! roept Louis.
Ik kan het niet! Ze heeft zelf gezegd dat ik kan oprotten.

Even later in het vliegtuig vraag ik me af waar ze is en hoe ze zich voelt.
Ik vraag me af of het überhaupt nog aan is. Ik denk het wel, alleen ik weet niet hoe zij erover denkt.

NOA:
Ik zie dat Niall naar me kijkt en wanhopig om zich heen kijkt. Ook hij heeft tranen in zijn ogen. Net als ik iets wil zeggen gaan de lift deuren dicht.
Ik blijf naar de lift staren, in de hoop dat ze toch nog open gaan. Maar nee, ik blijf zo een paar minuten staan.
Ik loop boos/verdrietig/teleurgesteld weg.
Ja Noa, echt super dit! Je hebt het flink verknalt. Ik loop naar het park en ga op het bankje zitten. Ik denk na over wat ik kan doen. Een e-mail sturen? Een spraakbericht sturen over wat ik nu denk? Bellen? Skypen?
Nee, niet skypen.

NIALL:
We zijn al een week op tour. We hebben al een paar super optredens gehad. Tijdens het optreden kan ik even weg van alles. Ik hoef nergens aan te denken, maar zodra ik op mijn hotelkamer zit denk ik aan Noa.
Niall? Zayn komt binnen.
Gaat het?
Best, naja wat je best noemt. antwoord ik.
Louis, Harry en Liam komen nu ook binnen. Ze gaan bij me zitten.
En dan zet Liam ineens een bandje op. Ik luister. Het is Noa's stem!
Ze verteld over al haar zorgen en ze is helemaal van slag. Als het bandje afgelopen is vraag ik: WTF? Liam? Hoe kom je daaraan?
Gister waren Harry en ik bij haar langs geweest. Ze deed de deur niet open toen we aanbelden alleen haar sleutel zat nog in haar deur dus zijn we gewoon naar binnen gelopen.
Ze lag op haar kamer te huilen. Ze had een fotolijstje van jullie 2 naast haar liggen.
Ze begon het te vertellen en toen hebben we het opgenomen, zodat jij kan horen hoe ze zich voelt.
Weet ze dat? vraag ik
Nee. zegt Harry heel droog.
Maare, waarom nam je je telefoon niet op toen ze je belde?
Ik geef geen antwoord.

Het is 3 maanden later en ik en Noa hebben behalve een keer SMS'en nog geen contact gehad... Ik mis haar enorm. Doordat ik haar mis werk ik extra hard om niet aan haar te denken. Maar dat werkt niet altijd. Want als ik moe ben denk ik juist alleen maar aan haar...

Love without borders ~ Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu