NIALL:
Ik word wakker van het daglicht wat de kamer in komt. Ik kijk op de wekker en zie dat het 10:00 uur is. Gister was het echt gezellig! Ik loop de keuken in en zie de jongens al aan het ontbijten zijn. Ik zeg ze goeiemorgen en maak wat tosti's voor mezelf klaar. Ik zet koffie en ga bij de jongens zitten. Ik pak mijn telefoon en scrol wat door mijn SMS berichten heen. Ik zie dat ik een SMS heb van Noa. Ik open hem en bet enige wat er staat is: 12:00 UUR BIJ HET STRAN. X NOA :)
Ik lees het SMS'je nog een keer en trek mijn wenkbrauwen op. Oké dat is vaag... Ik SMS terug: ZOZO DOE MAAR GEHEIMZINNIG HOOR! IK ZAL ER ZIJN HOOR! HAHA X N
Ik zie dat het al bijna 11:00 uur is dus ik moet opschieten! Ik ren naar boven en trek een stoer shirt aan met een korte broek. Daaronder doe ik mijn Adidas sneakers aan. Mijn haar doe ik in de jel, en zet mijn zonnebril op. Tevreden kijk ik in de spiegel.NOA:
Ik zie dat Niall heeft geSMS't dat hij er zal zijn. Tevreden sluit ik mijn telefoon af en ik loop maar de badkamer. Ik moet er leuk uitzien! Ik trek mijn kleding kast open en zoek wat leuks uit. Het word een blauwe korte spijkerbroek met een wit kanten shirt, die ik in mijn broek stop en dan over dan rand van mijn broekje laat poffen. Ik stijl mijn haar en doe rode lippenstift op met alleen een beetje mascara en foundation. Het is 11:15 ik heb dus nog driekwartier. Ik maak de broodjes klaar en stop het in een picknick mand. Ik doe er bekers en een kleed bij. Als drinken pers ik sinaasappelsap.
Ik ben klaar en kijk naar de mand. Dit word echt gezellig! Ik wilde eigenlijk mijn moeder en zusje nog even bellen alleen dat doe ik vanavond wel. Ik bel een taxie en rijd naar het strand.
Op het strand zoek ik een mooi plekje op, ver weg van alle winkels zodat we alleen zijn. Ik spreid het kleed uit en leg de broodjes klaar. ik schenk de glazen in met mijn zelf gemaakte sinaasappelsap en wacht totdat hij komt. Ik zie hem in de verte zoeken naar mij. Ik verstop me, en als hij dichterbij is spring ik op zijn rug en doe mijn handen voor zijn ogen. Ik zie dat hij schrikt maar dan begint te lachen. En dan zegt hij: Wat is er aan de hand sunshine? Ik lach en geef hem een kus op zijn wang en antwoord: Een verassing. Ik begeleid hem naar het kleed en spring van zijn rug af. Hij ziet het kleedje en is zo te zien verbaast. Ik kijk hem meet een big-smile aan. En? Ik krijg geen antwoord. Ik vraag nog een keer: En? Wat vind je ervan? En dan zegt hij: Ik had het echt niet verwacht! Het is heel mooi! Dankjewel! Hij tilt me op en draait me in het rond. Ik lach en ben best trots op mezelf. We gaan zitten en we eten en drinken alles rustig op. We kletsen veel maar we lachen ook veel. Als we het op hebben wil ik opstaan om alles op te ruimen maar Niall houd me tegen. Ik kijk hem vragend aan en dan zegt hij: Jij hebt dit geregeld dus ik ruim alles op. Ik lach en laat het hem gewoon maar doen. Ik kijk hoe hij alles opruimt en dan zegt hij: Ja, ik heb wel goede manieren hé? Ik knik.
Als hij alles op heeft geruimd hou hij in de ene hand de picknickmand vast en in de andere heb ik mijn hand stevig in die van hem geklemd. We lopen even zonder iets te zeggen, en dan houd hij me tegen. En zegt zacht: Dit was een super verassing! Dankjewel! En hij geeft me een knuffel.
JE LEEST
Love without borders ~ Niall Horan
Fanfiction5 vriendinnen Noa (18), Britt, (18), Sem (17), Tessa (18) en Anouk (17) gaan voor 3 weken op vakantie naar Florida in Amerika. NOA: Anouk, zullen we naar het strand! Jaaa leuk! Roept ze enthousiast. De rest stemt er ook in mee, en nog geen 5 minut...