NIALL:
Nou boys, dit is het dan! Het laatste concert zit erop voor dit jaar! Het is 3 December. Ik en Noa vliegen vandaag naar Nederland om daar Sinterklaas te vieren.
Ik geef Noa een kus en Sem een knuffel. De jongens geef ik ook een knuffel. Sem hoe ga jij en Liam het eigenlijk doen met Kerst enzo? vraag ik.
Sinterklaas vieren we bij mij en Kerst allebei thuis en Oud & Nieuw bij Liam.
Oke, dus dan vliegen jullie met ons mee naar Nederland?
Jup, zegt Liam.
Noa zit achter haar telefoon en ik zie dat haar gezicht ineens betrekt. Ik kijk mee wat er staat.
@Noaaa_VK
JIJ MET JE ROT KOP MOET VAN NIALL AFBLIJVEN! NIALL HOUD NIET VAN JE! STOMME BITCH@Noaaa_VK
SERIOUS NOW. JIJ HEBT NIET LANG MEER TE LEVEN! 10000 FANS HATEN JE! VEEL SUCCES MET JE LAATSTE DAGEN! IK DENK DAT JE EEN "KERST GEVALLETJE" WORD!Ik sla een arm om d'r heen. Zayn kijkt met een vragende blik onze kant op.
Wat is er? vraagt nu Harry.
Ik pak Noa's mobiel uit haar handen en geef hem aan Harry. Zayn en Louis kijken ook mee.
Jesus! Wie is dat?! vraagt Louis.
Anoniem... zegt Noa.
Dat heb ik ook, zegt Sem. Maar dan wat minder erg. Zij laat haar Tweets aan ons lezen.
@SemXO
YO MEID, ALS JE DENKT DAT JE ALLES BENT NU JE LIAM HEBT HEB JE HET MIS, WANT JE BENT NOG LELIJKER ALS DE HEL.
Wauw... Waarom doen ze zoiets?
Naja jongens, begint Louis.
Dat zijn maar een paar fans. De meeste fans zijn blij voor jullie! En... Als hun er niet waren geweest waren wij geen 1D geworden en waren we ook niet naar Florida gegaan en waren we jullie dus ook nooit tegen gekomen...
Dat is waar, zegt Harry.
Oké, ik stel voor om ergens te gaan eten...
NIALL!!! schreeuwen ze allemaal. Pffff, het was maar een voorstel hoor!
Oké-oké laat maar, zeg ik met mijn handen onschuldig omhoog. Nu begint wel iedereen te lachen.
Een tijdje later hebben we toch gegeten en staan we op het vliegveld.
Ik geef Zayn een knuffel en een box. Hij sprint naar het vliegtuig en schreeuwt: TOT VOLGEND JAAR!!!!!!
Iedereen zwaait hem na. Daarna gaan Louis en Harry samen weg. We geven ze allebei een knuffel. Noa geeft Harry zelfs een kus op zijn wang. Ik kijk haar aan en ze heeft een hele ondeugende twinkeling im haar ogen. Ze geeft me een klein duwtje en dan lach ik ook.
Als ze uit het zicht zijn loop ik samen met Liam, Sem en Noa naar het vliegtuig...
We kunnen Sinterklaas wel samen vieren?! zegt Liam alsof het een briljant idee was. Joooohhh, zegt Sem. Noa's familie, Britt's familie en mijn familie vieren Sinterklaas tijd samen!
Oh, zegt hij. Iedereen lacht.
JE LEEST
Love without borders ~ Niall Horan
Fanfiction5 vriendinnen Noa (18), Britt, (18), Sem (17), Tessa (18) en Anouk (17) gaan voor 3 weken op vakantie naar Florida in Amerika. NOA: Anouk, zullen we naar het strand! Jaaa leuk! Roept ze enthousiast. De rest stemt er ook in mee, en nog geen 5 minut...