PART 7

34 3 0
                                    

" Yeter lan yeter ! Şimdi o kornayı .... " diyip arabaya döndüm. Onun burada ne işi var. Yoksa beni takip mi ediyordu.

" Senin okulda olman gerekmiyor muydu ? Yooksa beni takip mi ediyorsun ? " diyip sırıttım.Şimdi pis pis sırıtma sırası bende Ediz bey.

" Sanırım az önce verdiğim öğütleri unuttun. Bir daha hatırlatabilirim. 1- Kendinden çok fazla emin konuşuyorsun , konuşma !  2- Sen kendini ne sanıyorsun niye seni takip ediyim. Biraz mantıklı ol. " diyip gaza bastı. Bu çocuk tam bir HAYVAN.

Eve geldiğim zaman sokakta Ediz'in arabasını gördüm. Nasıl yani hem aynı sınıftayız  , hem arka sıramda oturuyo hem de komşumuyuz. Ama yok artık ya bu kadar şanssız olmak zorunda mıyım ben...

Eve girdiğimde Sevda abla annemle babamın odalarında olduğunu söyledi. Odama çıkıp kendimi yatağa bıraktım.Buseyle ne zamandır konuşmuyorduk. Hemen telefonumu alıp aradım ama açmıyordu. Sanırım işi vardı. Annemlerle akşam dışarı çıkma konusunu konuşacaktım. Çok istiyordum. Odadan çıkınca aşağıdan ses gelmiyordu. Ah hadi ama hala odadalar mı. Merdivenlerden inip salona geçtim. Annemle babam televizyon izliyordu. Yanlarına oturdum.

" Baba bugün arkadaşlarımla dışarı çıkayım mı ? "

" Arkadaşın mı , daha ilk günden arkadaş edinmen güzel tamam ama fazla geç kalma. "

"Tamam baba. Ben hazırlansam iyi olur. " diyip odama çıktım.Hemen İrem'e haber verdim. Saat 7 de bizim eve geleceğini söyledi. Bende hemen adresi gönderdim. Ve en önemli sorunum tabikide kıyafet... Gardolabımı açıp ne giymem gerektiğini düşünmeye başladım. Ama kararsızdım. Vee sonunda buldum. Siyah dar mini elbise. Altına da siyah platform topuklu ayakkabı giydim. Saçlarımıda at kuyruğu yaptım. Makyaj olarak eyeliner , rimel ve kırmızı ruj sürdüm. Işte hazırım. Odamda biraz bekledikten sonra zil çaldı. Aynada kendime son kez bakıp odamdan çıktım. Merdivenlerden indiğimde karşımda İrem vardı.Siyah mini etek üstünede beyaz tişört giymiş.  Gerçekten ikimizde güzel olduk.

Annemlere çıktığımı haber verip evden çıktık. İreminde arabası varmış.Arabaya bindik. Yol boyunca okul hakkında konuştuk. Araba durduğunda etrafima baktım. Bir bara gelmiştik. Adı da DANGEROUS.. Arabadan indiğimizde İrem kapıdaki adamlardan birine anahtarı verdi. Ve içeri girdik.İçeride ağır bir koku vardı. Sigara kokusu içki kokusuyla karışmış.. Bar taburelerine oturduk. Etrafı incelediğimde köşelerde yiyişenler , pistte birbirine sürtünenler vardı. Dans etmek istiyordum. Ama bu ortamda ayık kafayla edemezdim. Barmen bizim yanımıza geldi.

" Ne istersiniz bayanlar ne veriyim size ? "

"Ben bir bira alıcam Asude sen ne istersin ? "

" Bende bir viski alıyım. " dedim ve etrafi incelemeye devam ettim. Bazı adamlar kadınları yukarıya çıkartıyordu. ' pis sürtükler ' diye düşünürken barmen içkilerimizi getirdi. Viskimden içince uzun zamandır içmediğim için biraz boğazım acımıştı ama içmeye devam edince hoş bir tat almaya başladım. Sol tarafıma bakınca Edizi gördüm. Bir kızı kucağına almış yiyişiyordu. Benim ona baktığımı anlamış gibi gözlerini bana dikti. Bende önüme dönüp barmenden tekila istedim. Şuan istediğim tek şey sarhoş olmak... Neden bir anda bana böyle bir şey oldu. Onu kıskanmış olamazdım dimi. Aslında çok seksi biri ama daha yeni tanıdığım birini kıskanmıyorumdur. Yok ya kıskanmıyorum. Kaç tane shot attığımı hatırlamıyorum.6 dan sonrasını sayamamıştım. Dans etmek için aradığım cesaret tamda şuan bana geldi. İreme dönüp baktığımda yerinde yoktu. Pistte dans ediyordu.Bende piste doğru yürümeye başladım.Müziğin ritmine göre dans etmeye çalışıyordum. Deli gibi dans ediyordum. Arkamda bir el hissedince dönüp baktım. Karşımda sarışın mavi gözlü birisi vardı. Tanıyıp tanımamak umrumda değil. Onun kızlarla yaptığını bende onun gözünün önünde yapacaktım. Çocukla sürtüne sürtüne dans ediyorduk. Önümü döndüğümde çocuğun kaslı karnından itip koltuğa oturttum. Ve kucağına oturdum. Çocuk sırıtıp dudağıma yaklaşmaya başladı. Ta ki birisi beni kolumdan tutup sürüklemeye başlayana kadar. Kimsenin bizi fark edemeyeceği bir yere gelince durdu. Anlaşılan onu baya sinirlendirmiştim. Ama niye bu kadar sinirlendi ki ??

YENİ BİR BASLANGIÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin