PART 3

67 2 0
                                    

    ''Millet biz Asudeyle okuldan gidiyoruz gelmek isteyen varsa gelsin birlikte zaman geçirmiş oluruz.'' dediğinde en arka sıraya baktım ve Buse'nin çantasını alıp ona verdim. Kapıdan çıkarken arkaya baktığımda onu görünce çok şaşırdım. Bahçeye geldiğimizde Alp'in yanından yürümeye başladım.

''Sende mi geliyorsun ?''

''Evet geliyorum.Bir sıkıntı mı var?''

''Evet var.''

''Bak Asude ne yapmaya çalışıyorsun bilmiyorum ama bana karşı bu tavırların çok saçma.''

''Ne tavrından bahsediyosun sen ya.''

''Neyden bahsettiğimi gayet iyi biliyorsun.''

''Bu güne kadar bana yaptıklarından sonra asıl senin bu samimiyetin saçma.''  diyip gidecekken kolumdan tutup kendisine çevirdi.

''Bırak kolumu.''  diye tısladım ama o ise kolumu daha fazla sıkıp beni kendisine doğru çekti.

''Anlat.''

''Ne anlatıyım. Ne saçmalıyorsun Alp.''

''Benim hakkımda ne düşünüyorsun.''

''Ne mii artık senin hakkında hiçbir şey düşünmüyorum Alp. Neden bu kadar üsteliyorsun , o kadar zaman hiç umrunda olmadım. Tam 3 sene Alp... 3 sene.. Seni karşılıksız sevdim.. Sadece sevdim. Suçum sevmekti yani. Bana yaptıklarının , bana çektirdiklerinin , kırık kalbimin tek nedeni seni  sevmem şimdi karşıma geçmiş bana ne düşündüğümü soruyorsun. Sana söyleyeceğim tek bir şey var BENİ RAHAT BIRAK ALP KESKİN.. Çünkü karşında o aptal aşık durmuyor.. '' deyip kolumu elinden sert bir hareketle kurtardım. Hızlı adımlarla Buse'nin yanına gittim..

# Alp'in ağzından #

Buse okuldan gideceklerini söyleyince hem gitmek istiyorum hem de istemiyordum.. Gitmek istiyordum. Çünkü artık ne kadar konuşmasak da o benim için değerliydi. Ve bunu daha yeni anlıyordum. Onu o kadar kırıp üzdükten sonra... Gitmek istemiyordum. Çünkü Asude'nin beni sevdiğini öğrenince ondan uzaklaşmak için yapmadığım pisliklik kalmamıştı. Onun olduğu ortamlara adımını bile atmamaya çalışan ben şimdi sadece Asude'nin yanında olmak istiyordum...

Buse'nin konuşmasından sonra ayağa kalktım ne olursa olsun orada olmam lazımdı. Bahçeye çıktığımızda Asude sanki bana bir şey diyecekti ama konuşamıyordu ya da o cesareti bulmaya çalışıyordu. Sonunda konuşmuştu. Bana 'Sende mi geliyorsun ?' demişti bu sorusu beni üzmüştü. Ama haklıydı. Onun benim hakkımdaki düşüncelerini öğrenebilmem için sinirlenmesi lazım. Sinirlendirmeyi başarmıştım ama o gitmeyi düşünüyordu. Bende kolundan tutup bana çevirdim. ' Kolumu bırak.' diyince daha fazla sıkıp kendime çektim. Bu yaptığımın ne kadar aptalca olduğunun farkındaydım ama yapmam lazımdı.

''Anlat'' dediğimde çok şaşırmıştı.

''Ne anlatıyım. Ne saçmalıyorsun Alp.''

''Benim hakkımda ne düşünüyorsun.'' dediğimden ne demek istediğini düşünmeden konuşmaya başlamıştı.

''Ne mii artık senin hakkında hiçbir şey düşünmüyorum Alp. Neden bu kadar üsteliyorsun , o kadar zaman hiç umrunda olmadım. Tam 3 sene Alp... 3 sene.. Seni karşılıksız sevdim.. Sadece sevdim. Suçum sevmekti yani. Bana yaptıklarının , bana çektirdiklerinin , kırık kalbimin tek nedeni seni  sevmem şimdi karşıma geçmiş bana ne düşündüğümü soruyorsun. Sana söyleyeceğim tek bir şey var BENİ RAHAT BIRAK ALP KESKİN.. Çünkü karşında o aptal aşık durmuyor.. '' dediği an neye uğradığımı şaşırmıştım. Bu söyledikleri çok ağrıma gitmişti. Ben daha söylediklerini anlamaya çalışırken dalgınlığımdan yararlanıp hızlıca kolunu kurtardı. Ve Buse'nin yanına gidip okuldan çıktı. Ne kadar gitmek istesemde artık gidemezdim....

YENİ BİR BASLANGIÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin