"Demek uyuz kızımızın üst komşusu oldun."

2.4K 39 3
                                    

Bu hayattan kopup yeni bir hayata başlıyordum. Okulda çok sevilen ve popüler birisi olduğum için gelecek seneye okulda olmamam büyük olay olacağa benziyor. Arkadaşım olarak görünen kimseyi özlemeyeceğim. Alara dışında. Alara... Esmer teni kıvırcık saçlarıyla büyüleyici bir kız. Onu şimdiden özledim. Evde antre duran dolapların birinin üzerine oturuyordum. Kapı çaldı. Karşımda ton ton ama orta yaşlı bir teyze vardı. Elindeki tabağı bana uzattı.

"Merhaba tatlım. Benim adım Nergis. Alt komşunuzum. Yeni taşındınız açsanız diye getirdim"dedi. Tabakda iki kişinin doyacağı kadar pilav et ve salata vardı. Bu sevecen kadına hemen kanım ısınmıştı. Diğer komşularımızı da merak ediyordum. Teyze nazikçe veda edip asansöre bindi. Annemgil hala temizlik yapıyorlardı. Eve eşyalar gelmişti ama daha yerleşmemiştik. Annem tabağın nerden geldiğini sordu.

"Alt komşumuz getirdi. Adı Nergismiş."

"Kardeşinide çağır. Beraber yiyin. Akşama kadar yerleşmiş oluruz. Bende yemek yaparıö yada dışardan söyleriz." dedi ve arkasına dönüp temizlik yapan teyzelere yardıma gitti. Ev çok genişti ve ben balkona kapısı olan odayı aldım. Gecelere uyumayıp balkona çıkmak hobim olmuştu. Tabi yazın bu honübimi uygulardım. Kardeşim Elayıda çağırdım ve berber yedik. y

Yemeğimi bitirince uyumayı düşünüyordum.Halı felan yoktu ama yatak kullanılır haldeydi. Zaten yol yorgunuydum. Hemen yatağa geçip derin bir uykuya daldım.

******

"Abiii! Uyan! Kahvaltı yapcaz."diyerek kafam depindi kardeşim. Kahvaltıya doğru ilerledim. Kahvaltımı bitirir bitirmez evi gezdim. Mükemmel olmuştu. Bu ev gerçekten büyüktü. Mobilyalarımıza uygun duvar kağıdı yaptırmıştık.

"Yağız hadi şu tabağı alt komşumuza geri götür içine kurabiye koydum. Sonrada siteyi gezmeye çık. Buralarda çok etkinlik oluyormuş."dedi annem. Hiç evden çıkasım yoktu. Sızlana sızlana tabağı aldım. 9.kata bastım. Zile bastım. Kapıyı 7-8 yaşlarında bir erkek çocuğu açtı. Anlamsız bir surat ifadesiyle çocuğu inceliyordum.

"Ne istiyorsun?" dedi. Çocuğa bak ya nasıl da kaba!

"Bu tabağı annem yolladı. Biraz daha kibar olsan."dedim ve arkadan bir ses yükseldi. Benim odamın tam üstünden geliyordu. Kaç yaşında olduğunu kestiremediğim bir kız sesiydi.

"Berke, al artık şu tabağı kapat kapıyı. Beni yataktan kaldırma." Saat neredeyse akşama geliyor ve bu kız yeni kalkıyordu hayret. Seside asabi geliyordu. Ergenlerle uğraşamam diye düşünürken kapı yüzüme kapndı. O tonton teyzeden bu çocuklar olamaz diye düşünürken aşağı indim. Hemen binanın önünde Harley Davidson vardı. Resmen ağzım açık izledim. Hayalimdeki motorsikletti bu. Durumumuz olmasına rağmen aldırmamıştı annemgil. Çok tehlikeli felan demişlerdi. Onun yerine araba aldılar. Bu motor kiminse tanışmalıyız. Yavaş yavaş binadan ayrılırken sitenin ne kadar büyük olduğunu farkettim. 10 tana blok, 4 tane saha, kapalı yüzme havuzu ve çok yakınında bir avm vardı. Futbol sahasına doğru ilerledim. Sahayı incelerken karşısındaki bankta bir grup-kızlı,erkekli- konuşup eğleniyorlardı. Benim yaşıma yakın-17ve19 arası- beş altı tane genç vardı. Kızlar şortlu erkeklerse renkli pantolonluydu. Tanlarına gidip kendimi tanıttım. Çok sıcak karşıladılar. İsmi Canan olan bir kız yarım saattir beni kesiyordu. Ona göz kırpınca gözlerini bana iyice dikti. Seksiydi ve kendini satma çabasındaydım. Bir kaç hafta onunla vakit grçirebilirim diye geçirdim içimden. Galiba bu grubun lideri Mertti -aralarında esmer uzun boylu çocuk.- Onun koruması gibi gezen yanı başından ayrılmayan Ufuk - kıvırcık sarı saçlı ela gözlü- Cılız ukala çocuk ise Ömer- kumral ama pasif- Kızlara geçin e Canan'ın yakın arkadaşı gibi gözüken hafif turuncumsu saçlı kız Zeynep. Biraz sohbet ettikten sonra aramıza Betül diye bir kız katıldı. Sapsarı saçları uzun ve ince fiziğiyle çok ateşli görünüyordu. Kısacık kıçını kapatmayan şortuyla 'ben orospuyum' diyordu adeta. Biraz daha otursam kız üstüme çıkcaktı.

"Hadi gençler ben kalkıyorum."dedim

"Yaaaaaaağ"diye ciyakladı Canan.

"Bare evini söyleseydin! Ha birde telefon numarası" dedi Betül.Numaramı verdikten sonra evi gösterdim numarayı hatırlamıyordum. Bir anda Mert kahkaha attı.

"Demek uyuz kızımızın üst komşusu oldun." dedi gülerek. Demek sesi asabi çıkan bu kız sitenin eziklerindenmiş. Hadi bana müsade diyerek oradan ayrıldım. Asansöre bindiğimde panoda rengarenk afişler vardı. En yakın tarihlisi haftaya voleybol sahasında olan karaoke yarışmasıydı. Mertgille orada buluşuruz diye geçirdim içimden. Yeni bir grubum olmuştu. Eğlenebilceğim yeni kızlar. Yeni bir hayatı...

//////

Merhaba arkadaşlar! Yeni bir wattpad hesabı açtım. Eski hesabı da sadec okuyucuydum. Hikayenin başında sadece Yağız karakteri ortama alışıyor. Ama sonra kendisinin de istemediği olaylar olucak. Yazım hatalarım var kusuruma bakmayın. Hikayem umarım beğenilir. Amacım vote toplamak değil sadece okuduğunuzu bilmem yeter. Sıfırdan başlayalım bakalım umarım sevilen bir hikaye olur.

KOMŞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin