Arek obudził się rano ,ponieważ ktoś zadzwonił do jego pokoju w hotelu.Bartek również się obudził ale zignorował dzwonek.Arek otworzył drzwi.Czekał tam na niego Marcus,Martinus i jakiś pan,który trzymał przy sobie pewną kartkę.Zaprosił ich do środka,a dokładniej do pomieszczenia w którym był stół.Marcus i Martinus powiedzieli:Mamy dla ciebie fantastyczną propozycję ziomuś.Mężczyzna spojrzał na mnie uśmiechnięty i powiedział:To jest umowa z wytwórnią muzyczną .Chcę z tobą podpisać kontrakt.Twoja pierwsza trasa odbyła by się po 16 miastach w polsce i po 5 miastach w Norwegii.A:ale ja nie napisałem jeszcze żadnych piosenek?Mężczyzna odpowiedział na to:Tym się nie przejmuj.Podaj nam tylko tytuły piosenek które chciałbyś stworzyć przynajmniej z 5 na razie i napiszemy do nich słowa,a ty zaśpiewasz to w teledyskach.A:No dobrze .Bardzo się cieszę.Powiedział zadowolony Arek i po chwili dodał.Tak więc tytuły 5 piosenek to:Marzenia się spełniają,Uwierz w cuda,Wierze w Miłość,Zła przyjaźń oraz jedną piosenkęc chciałbym zaśpiewać po Norwesku.Bardzo dobrze umiem ten język i myślę że niemiałbym najmniejszych problemów ze śpiewaniem jej.Jej tytuł brzmiałby For my best friends.Męszczyzna zgodził się a Arek podpisał umowę.Bartek nie mógł uwierzyć w to co zobaczył.Znowu był stasznie zazdrosny o to że Arek bedzie piosenkarzem.A w dodatku osoby któych nie lubię przyszły do mojego domu.Mężczyzna wyszedł z hotelu a Marcus i Martinus zostali.
#Arek p.o.v.
Dziękuje wam.Powiedziałem podchodzac do nich i przytuliłem ich po przyjacielsku.Oni też byli radośni,gdyż powiedzieli że mój pierwszy tour z występami będzie razem z Nimi.Ja zaśpiewam swoich 5 piosenek oni swoje 5 i tak będziemy grać.Bardzo się z tego cieszyłem.Widać że oni bardzo mnie polubili.
#Martinus p.o.v.
Arek mnie przytulił i ja jego też.Naprawdę zalezy mi na przyjaźni z nim.Razem z Marcusem robimy wszystko by Arek nas naprawdę polubił za nasze charaktery a nie za to że jestesmy sławni.i chyba to nam się już udało.Bardzo lubię Arka i to ja wpadłem na pomysł żeby własnie on podpisał kontrakt z wytwórnią muzyczną w Polsce.Naprawdę cieszyłem się tak bardzo gdy Marcus się zgodził.I w dodatku jeszcze Arek będzie jeździł z nami na trasie koncertowej .
#Marcus p.o.v.
Cieszyłem się tak samo jak Marcus,że Arek wreszcie zostanie taki jak my i że wreszcie będziemy spędzać z nim więcej czasu ,oraz poznamy się bliżej.Myślę że razem z nim nie raz spędzimy wyjątkowe chwile i będziemy się z nim dobrze bawić.Pytałem już po naszym koncercie fanek,gdy Arek pojechał że czy chcą aby on został piosenkarzem a one bardzo tego chciały.Po chwili we 3 poszliśmy na lody,ponieważ było bardzo gorąco.
#Bartek p.o.v.
Byłem strasznie zły.To co zobaczyłem było nie do opisania.Jak oni się mogą z nim przyjaźnić.Pewnie tylko udają tak jak ja.Chcą zdobyć jego zaufanie.Myślę że jak pobiję Marcus i zwiąże go gdy będzie przechodził gdzieś sam,wtedy będą mnie błagać bym go wypuścił a ja nożem zrobie my rysy na twarzy.Wybuchłem śmiechem....///Myślę że wam się spodobało.
CZYTASZ
Po prostu Przyjaźń....
Short StoryDowiesz się wiele informacji w Epilogu .Chciałbym tylko dodać że bardzo pozdrawam osoby które mnie wspierają w mojej pracy