-4-

9.6K 647 514
                                    

3456

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

3456.721 beğeni

Jeonjungkook    En çok oy 2U'ya geldiği için, Justin sunbaenimin 2U' şarkısına cocer yapıyorum. Umarım beğenirsiniz çocuklar~

A   OPPA SEN ÇILDIRDIN MI?

B   OPPA NASIL BİR İBNENİN SÖZÜNÜ DİNLERSİN!

BİR İBNEYİ DİNLEYECEĞİNİ HİÇ DÜŞÜNMEZDİM. SENDEN İĞRENİYORUM.

Kookmin   Tabi, yediremezdiniz oppanızın sizin sözünüzü dinlememenize suçsuz bir çocuğa bok atıyorsunuz. Asıl böyle bir şey yaptığınız için Jungkook sizden nefret ediyordur. Bu arada hyung, çok güzel söyleyeceğine eminim!

Jikook   Oppanız sizi dinlemedi diye suçsuz bir çocuğa ibne demekte neyin nesi? İbne olsa bile sizene! Çocuğun kendi tercihi, kendi aşkı. Sizce sizi sikliyor mudur? Aşk aşktır orospu çocukları. Homofobikliğinizi götünüze sokun ve gidin.

Jikook   Hyung, eminim çok güzel söyleyeceksin. Sabırsızlıkla coverını bekliyorum!

Kookmin   Haşin erkek. Hoşuma gitti ;) @jikook

Jungjimin   Ah, sesine çok yakışacağına eminim. Bunu da kesinlikle güzel söyleyeceksindir. Yakında senin hayranın olup çıkacağım vallahi!

Jeonjungkook   Teşekkürler. Senden de yeni coverlar bekliyorum. Böylelikle kendini geliştirmen için birkaç taktik verebilirim ;) @jungjimin

Jungtaehyung     Oğluşumuz elden gidiyor Hoseokkie~ @junghoseok

Junghoseok   Ne güzel! Evden gider işte. @jungtaehyung

Jungtaehyung    Sende yatak odasından gidersin Bay Jung. @junghoseok

Junghoseok  Ama aşkımm @jungtaehyung 

Jungjimin   Tae ve Hoseok baba, ne yapıyorsunuz? @jungtaehyung @junghoseok

Junghoseok  Sana ve Jisung'a yeni bir kardeş. @jungjimin

Jungtaehyung   HOSEOK!   @junghoseok









Multiye neden Nicki Minaj koydum bilmiyorum. Bu aralar çok hoşuma gidiyor. Umarım beğenirsiniz. Sağlıcakla kalın~

ATTENTION Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin