-10-

7.5K 550 109
                                    

456

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

456.282 beğeni

Jungjimin  Unknown feels.

A   Jungkook oppa mı?

Jungkook oppaya karşı mı?

Omo, Jungkook oppayı mı seviyorsun?

Herkes Jungkook demiş ama kimse de kız olduğunu düşünmemiş. Babaları eşcinsel olabilir fakat bu onunda öyle olduğunu göstermiyor. Belki de sadece yakın arkadaşlar.

Jikook  Hangi 'yakın arkadaş' arkadaşının gözlerine 'sevgiyle' bakar? Sadece onu görüp, sadece onu duyar? Hangi 'arkadaşın' 'arkadaşını' izlerken gözlerinin içi güler? Ben söyleyeyim; Jungkook ve Jimin'in. Birbirlerine karşı olan sevgilerini açıkça göremeyecek kadar körsünüz. Hiçbir arkadaş, yakın arkadaşına öyle sevgi dolu bakmaz.

Kookmin  Ne güzel konuştun be ağzını yediğim @jikook

Jungtaehyung   Damadım ne zaman geliyor?





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

JM n JK's dm;

Jungjimin; Jungkook,

Jeonjungkook;  Jimin,

Jungjimin; Konuşmamız gerek. 

Jeonjungkook;  Daha fazla bunları içimde tutamıyorum. Buluşalım mı?

Jungjimin;  Her zaman ki kafede bekliyor olacağım.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Jimin söyleceği duyguları yüzünden heyecanlı ve endişeliydi. Nasıl karşılayacağını bilmiyordu. Ya o sadece arkadaş olarak seviyorduysa? Ya eşcinsel değilse? Şüpheleri Jimin'i yiyip bitiriyordu.

Parmaklarıyla oynarken karşısına Jungkook'un oturduğunu gördü. Aynı anda birbirlerine seslendirler;

"Jungkook,"

"Jimin,"

"Önce sen söyle."

"Hayır, sen."

"Tamam. Bunu nasıl söyleceğimi bilmiyorum ama, senden fena halde hoşlanıyorum Jungkook."



















Multinin olayla hiç alakası yok. Favori şarkımdır kendileri.  Her neyse. Yine boş beleş bir bölüm. Kendinize iyi bakın. Sağlıcakla kalın.

ATTENTION Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin