1.763.257 beğeni
Jungtaehyung Daha minicik hallerin gözümün önünde oğlum. Gerçi hala miniciksin de, o minicik hallerinde bir başkaydı. Mutlu olan yuvamızı cennete çevirdin oğlum. Bize yeryüzünde cenneti yaşattın. Hiç kötü bir çocuk olmamıştın, hep usluydun. Söz dinlerdin, kendi kendine eğlenmeyi bilirdin. Ekstradan para istemez, kendi emeğinle çalışıp kazanmaya çalışırdın. Bu huyunla gurur duyuyorum benim minik bebeğim. Hiçbir zaman şımarık bir çocukta olmadın. Benim minik bebeğim yuvadan uçuyor ha? En azından seni sevdiğine şahit olduğum ve mutluluğun için gerçekten kendi feda edecek birine gidiyorsun. Bize bir damat değil evlat kazandırdın minik oğlum. Ne çabukta evlenecek yaşa geldin sen öyle. Kahkahalarıyla evi inletecek bir miniğim olmayacak ha? O kendine has cennet kokunu çok özleyeceğim oğlum. Umarım sana iyi bir anne/baba olabilmişimdir. Olduğun insanla gurur duyuyorum. Seninle gurur duyuyorum. Verdiğin doğru kararlarla gurur duyuyorum oğlum. Umarım sende çocuklarına iyi bir örnek olursun minik bebeğim. Seni çok seviyorum cennet kokulum. Yüzünüzden kahkaha hiç eksilmesin oğullarım.
-Bu gönderi yorumlara kapatılmıştır.-
1.645.783 beğeni
Junghoseok İlk göz ağrım, evden ayrılma zamanın geldi ha? Ne ara bu kadar büyüdün? Sanki daha geçen sene yürümeyi yeni öğrenmiş gibi geliyor. Paytak paytak adımlarla evin içinde koşturuşun dün gibi gözümün önünde. Baban sana hamileyken zordu hayat. Ona bir şey olacak korkusu, sana bir şey olacak korkusu yiyip bitiriyordu beynimi. Ama sonra doğdun. O küçük, tombul ellerini gördüğümde oturup ağladım. Ben ilk üç ay seni düşürürüm korkusuyla seni kucağıma alamadım. Şimdi de kucağıma sığmıyorsun. Zaman ne de çabuk geçmiş öyle. Sanki dünmüş gibi. Sanki hiç büyümemişsin gibi. Ama evlenecek kadar büyüdün ha? Verdiğin kararlarla gurur duyuyorum oğlum. Siz birbiriniz için en doğru olansınız. Gözyaşlarımdan fazla yazamıyorum. En son üniversite mezuniyetinde ağlamıştım sanırım. Kapımız sana her zaman açık huzur kokulu oğlum. Unutma ki yabancı birine gitsende, bu ev her zaman senin evin olarak kalacak. Ve ben her geldiğinde, evde beni kollarını açarak beklediğin gibi kollarımı açarak seni bekleyeceğim. Seni çok seviyorum oğlum. Hep mutlu olun.
-Bu gönderi yorumlara kapatılmıştır.-