846.291 beğeni
Jeonjungkook Jung Jimin... Ne yapıyorsun bana böyle? Öyle bir işlemişsin ki kendini kalbime, ruhuma. Gözümün önüne gelmediğin bir saniye bile yok. Üşüdüğünde ceketimi sana vermek istiyorum. Yaşlandığımızda bile hep bu genç aşkımıza sahip olalım istiyorum. İhtiyacın olduğunda da olmadığında da elini tutmak istiyorum. Senin minik ellerin hep soğuk olur. Ömrümün yettiği yere kadar kocaman ellerimle minik ellerini ısıtmak için hemen yanı başında olacağım sevgilim. Kalbimi aldın, bana yaklaştın, benim minik adamım oldun. Nasıl teşekkür etmeliyim sana? Sen gelmeden önce yavaş yavaş kalbimin olduğunu unutuyordum sanırım. Ama sonra sen geldin, öyle bir açtın ki kalbimde, dünyanın en güzel çiçekleri yanında değersiz kalır. Bazen kendini çok küçümsüyorsun. Ama sen kusurlarınla bile güzelsin ki. Her hücrene aşık olduğum gibi en ufak kusurlarına bile aşığım miniğim. Sana ne kadar teşekkür etsem az kalır değil mi? Ya da sana olan minnettarlığımı iki kelimeye sığdıramam miniğim. Sana çok başka aşığım Jimin'im.
-Üşüdüğünde ellerini sararak ısıtacak, uykun geldiğinde göğsünde yatıracak, mutlu olmanı sağlayacak her şeyi yapacak ve sana çok başka aşık olan koca bebeğin.
-Bu gönderi yorumlara kapatılmıştır.-
763.463 beğeni
Jungjimin Sana olan aşkımı anlatmaya nereden başlamalıyım? Başlayayım başlamasına ama kelimeler yeter mi ki? Küçük bir çocuk masumiyetiyle sevdiğim. Gönlüme her zaman iyi gelenim. Sana olan sevgimi nasıl kelimelere dökeceğim şimdi ben? Nasıl yetireceğim kelimeleri? Sürekli anlatmana gerek yok, ben beni nasıl sevdiğini oldukça iyi hissediyorum diyorsun ama içimede sinmiyor ki. Kim karşı gelirse gelsin, kim saçma düşüncelere kapanırsa kapansın, sana olan sevgimi herkese haykırmak istiyorum. Seni sonsuza dek seveceğim sevgilim. Düştüğünde kaldırmak için hemen yanında olacağım, aileni özlediğinde onların sevdiği gibi sevmek için yanında olacağım, hasta olduğunda bakmak için yanında olacağım, ne yaparsan yap hep yanında olacağım sevdiğim. Hasta olduğunda bir anne şefkatiyle iyileştireceğim, düşüp canını acıttığında küçük bir çocuk masumiyetiyle iyileştireceğim yaranı, zorlandığında güç vermek için ellerini tutup kalbimin kalbine sarılmasına sağlayacağım. Seni, son gelene dek seveceğim.
-Seni hep sevecek olan, miniğin.
-Bu gönderi yorumlara kapatılmıştır.-