Dzień jak co dzień, w laboratorium "Artificial People" dzieją się śmieszne rzeczy a szczególnie śmieszą mnie chwile kiedy Anzus gra ze mną w gry na YBOX i raz ja przegrywam a raz Anzus przegrywa. A no właśnie zapomniałam o jednej rzeczy a mianowicie o przekazaniu Kami nowych informacji o przebyciu Marsa ale to zrobię potem. Witam jestem Finder Sachiko Lehane ale moi znajomi i przyjaciele mówią na mnie Sachiko. Mam 16 lat i aktualnie jestem ósmym humodeusem który dołączył do ,,Ten Exellent". Pomagam każdemu humodeusowi w prawie wszystkim oprócz jednej rzeczy która mnie denerwuje mianowicie Jera który na początku chciał mnie poderwać ale oczywiście mu się nie udało. Mam lśniące zielone oczy które oczywiście niektórzy myślą ze jestem jakimś duchem, chociaż mam specjalną moc a mianowicie słyszę z daleka o czym nie którzy mówią oraz mogę wytrzymać długo wstrzymując oddech pod wodą. Mam też na klatce piersiowej znak TE0 nie wiem czemu mam tak skoro powinno mieć od 1 do 10 a nie od 0 do 10. Niektórzy mówią na mnie pochłaniacz dusz ale mnie to nie rusza ponieważ nie pojawiłam się tutaj z powodu moich zdolności tylko dlatego że Kami zaprosił mnie i ja to zaakceptowałam. Dobra nie przedłużając zapraszam do czytania a ja w między czasie pójdę po jakieś picie bo zasycha mi w gardle.
[Rozdział 1 - Szarość i przerażenie]
Przechodziłam sobie po korytarzu dopóki nie usłyszałam Kami który wzywał każdego do jego salonu więc ja też musiałam iść ale nie zauważyłam Topaz'a więc go na chwilę zaczepiłam.
[Sachiko] Gdzie idziesz Topaz?
[Topaz] Po nowego członka który jest ostatni w naszym laboratorium
[Sachiko] O kurde, to może ja pójdę do Kami i nie będę się pokazywać
[Topaz] Dlaczego? Nie chcesz się przywitać z nowym?
[Sachiko] Nie, wolę trzymać się z daleka ponieważ jak ja byłam nowa to wszyscy nie zwracali na mnie uwagi bo uważali że Iso jest najpiękniejsza a potem jak pojawił się Anzus to wtedy zauważyli ze jestem
[Topaz] Tacy są
[Sachiko] Nawet ty nie zwracałeś na mnie uwagi tylko chodziłeś do swojej laski
[Topaz] Iso nie jest moją dziewczyną
[Sachiko] Żartuję, ona jest wiedźmą dlatego
Topaz lekko uśmiechnął się i poszedł po nowego a ja wreszcie poszłam do salonu Kami.
[Kilka minut później]
Stałam obok Kami żebym nie wpadała na każdego, niespodziewanie drzwi się otworzyły i zobaczyłam Topaz'a z kimś, pewnie to nowy.
[Topaz] Jesteśmy. Przepraszam za zwłokę. Chcę wam przedstawić... ...Nowego członka naszej grupy. Onyx Hagall Smite!
[Smite] Sie-Siema!
CZYTASZ
Helper But Just For Friends [Zakończone]
FanfictionNadchodzi zmierzch ery bogów... Jedno z ostatnich japońskich bóstw,Kami, tworzy laboratorium ,,Artificial People", gdzie zostają powołani do życia ludzie obdarzeni boskimi zdolnościami - humodeusy. Finder Sachiko Lehane pomocnica oraz ósma członkini...