#5

57 5 0
                                    

Za długo minęło odkąd moja siostra zniknęła tak nagle, znowu. Zaczęliśmy kolejne poszukiwania ale cisza więc znowu temat znikał, tak bardzo szukała Anzusa aż najpierw wróciła i opowiedziała mi że nie dokończyli ją i coś jej odwaliło i zaczęła ciągle mówić że chce być naprawiona aż w końcu zdenerwowałem się i powiedziałem jej prosto w twarz bardzo obraźliwe słowa. Zapomniałem, siema, tutaj Smite, Sachiko wyjechała i do tej pory nie wróciła. Całkowicie zapomniała o tobie więc tą część ja napiszę a resztę być może moja siostra. Więc zapraszam do czytania czy coś takiego a ja pójdę do Topaza bo pewnie zajmuje się jakimiś bzdurami.

 Więc zapraszam do czytania czy coś takiego a ja pójdę do Topaza bo pewnie zajmuje się jakimiś bzdurami

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

[Rozdział piąty: Magenta i szok]

*Perspektywa Sachiko*

Ciągle mam w głowie słowa, że jakbym chciała żeby mnie naprawili to bym mogła zginąć na stole operacyjnym ale ja lubię ryzykować. Dwa tygodnie minęły odkąd wróciłam z wyprawy i nadal nie mam pozwolenia na jakieś misje, mam to gdzieś nawet mój durnowaty brat nie pozwala na wyjścia. W tej chwili chodzę po korytarzu i słucham o czym inni rozmawiają dopóki nie zatrzymałam się przy ogrodzie gdzie rozmawiała Iso z Raid.

[Iso] Wiesz czemu Kami przyprowadził Sachiko do laboratorium "Arificial People"?

[Raid] Nie wiem, pewnie dlatego że przyjaźni się z Kami

[Iso] Nie, ponieważ jest spokrewniona z Smite a na dodatek ona jest starszym złomem Magenty, mieli ją zastąpić kimś innym, dlatego nikt nie chciał ją dokończyć

Zaraz, ze co słucham? Czy ta lalunia powiedziała że jestem starym złomem Magenty. Bardzo zdenerwowałam się aż nagle zaczęła boleć mnie głowa i wtedy nie miałam nad sobą kontroli tylko ktoś kto był zawsze w moim ciele uwięziony. Poszłam do ogrodu żeby powiedzieć nie miłe słowa do Iso.

[Sachi] Siema debilko

[Iso] Do mnie to było?

[Sachi] Na pewno nie do tego kretyna co słuchał jakie brednie na mój temat gadasz

[Iso] Te brednie są prawdą i od kiedy się zmieniłaś z zachowaniem?

Czułam jak z mojego ciała leci ciemno fioletowa para która leciała w stronę Iso i Raid.

[Raid] Sachiko, uspokój się bo nas zaraz zabijesz

[Sachi] Trudno, chociaż będzie o dwie głowy lżej w laboratorium i nie jestem Sachiko tylko Sachi

Niespodziewanie pojawił się Smite, Topaz, Yrd i Kami, jeszcze tej czwórki brakowało do przedstawienia.

[Topaz] Co się z nią dzieje?

[Kami] Za bardzo zdenerwowała się i pojawiła się druga ona, Sachi

[Yrd] Sachiko, proszę odezwij się

[Sachi] Sachiko już nie ma i wy tutaj umrzecie wraz z tymi deklami

[Smite] Oddaj moją siostrę!!

Helper But Just For Friends [Zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz