Zorunlu Tatilde Yaşananlar

43 2 0
                                    

Hatice tatili bulmanın sevinci ile ailesi ile program yapıp bir yerlere gidecekti.Meyra ise tatil de olsa babasının işinden dolayı Erzurumdaydı.Tabi ki Mehmet'te...Ertesi gün Mehmet Meyra'yı aradı müsaitsen buluşalım diye ama bir kaç arkadaşım daha gelecek bizle sorun olur mu diye sordu Meyra'ya.Meyra ise evde oturmaktansa onlarla gitmeyi tercih etti.Ondan sonra Mehmet Meyra'yı almaya evlerinin önüne geldi ve beraberce buluşulucak pastanenin yolunu tutular.Gittiklerinde Meyra'nın önceden sima olarak tanıdığı bir isim vardı:Özgür, Mehmet kadar uzun olmasada uzun esmer ve yeşil gözlü bir çocuktu.Özgür'ün yanında ise okuldan birkaç arkadaşı daha vardı.Mehmet ve Meyra'yı görünce karşılamak için hepsi ayağa kalktı. ve tanıştılar.tanışma safhasını da böylece geçirdikten hemen sonra beklenmeyen bir olay oldu.Özgür artık Mehmet ve Meyra'yı yani yana görmeye dayanamıyordu.Ve Meyra'nın da bugün Mehmetle geleceğini önceden biliyordu.Ve hazırlıklıydı.Önceden kafasına koyduğu gibi en yakın arkadaşını öldürecek ve Meyra'ya açılacaktı.ve planlananı uygulamaya geldi sıra..tam çıkarıp Mehmet'i vuracakken Meyra Mehmet'in önüne çığlıklarla atladı.Olan olmuştuMeyra ağır yaralıydı.Mehmet ise gözyaşları içinde ambulans çağırdı Meyra'nın ise gözlerini kapatmadan önce ağzından şu kelimeler döküldü:seni çok seviyorum Mehmet beni asla bırakma! O anda Mehmet'de bende seni çok seviyorum biriciğim seni asla bırakmıcağım derken ellerinden tutmuştu.Hastaneye giderken ailesine ve Haticeye haber verdiler acı haberi ve o zorlu bekleyiş başladı...

Bir İnsanı Uzaktan TanımakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin