Güneş çok büyümüştü.Neredeyse 6 aylık olmuştu.Haşim ve Hatice 'nin ise hiç Erzuruma dönesi yoktu.Çünkü Güneş'i onlarda çok sevmişler ve hiç bırakmak istemiyorlardı. Hem Hatice Meyra için gerekli olan ne varsa yapıyordu.Dostunun imdadına yetişen can simidi gibiydi.Mehmet'in de Meyra'nın da ailesi gitmeye hazırlanıyorlardı.Nasıl olsa Haşim de Hatice de ordaydı.Ailelerinin içi bu yüzden rahattı.Onlar gittikten sonra bir düzen tutturmuşlardı evin içinde..Mehmet bir gün akşam eve gelirken farklı bir şey vardı üstünde çok mutluydu.Herkes çok şaşırdı onun bu çocuksu hallerine alışık değillerdi onu böyle görmeye Meyra daha fazla dayanamadan sordu:
-Mehmet bişey mi oldu bilmem gerekn?Ne bu halin?
-Meyra bugün Güneş'ime bisiklet aldım kıpkırmızıydı çok hoşuma gitti aslında süpriz yapacaktım ama gözünüzden hiçbir şey kaçmıyor Meyra Hanım derken yüzünde bir gülümseme belirmişti.
-Meyra ise Mehmet'in bu hallerine çok gülüyordu onu hiç böyle görmemişti.Aslında onun bu halleri onun çok hoşuna gidiyordu.Mehmet'i çok seviyordu.Fakat birde sorumluluk almış bir baba gibi onu görmek çok garipti gerçekten.
-Ya aşkım gülme ne yapıyım ilk defa böyle oluyorum sürekli kızım için bir şeyler yapmak istiyorum derken içeri Haşim ve Hatice geliyorlar.
Onlarda olanların farkındalar.Mehmet ile Meyra'nın neşelerine ortak olmaktanda kendilerini alamıyorlar üstelik...
Haşim Erzuruma dönüş yolu için hazırlanmaya başlıyor.Zorunlu bir dönüş onunkisi işleri gidip bir an önce yoluna koyması gerek...Hatice ise ondan sonra 1 ay daha kalıp dönecek.Öyle plan yaptılar Haşimle....Gerçi Meyra'ya kalsa Hatice'nin gitmesi çok gereksiz fakat Haşim açısından da bakınca olaya Meyra'nın hiç sesi çıkamıyor.
Günler birbirini kovalarkende Güneş Hanım büyüyor.Onun için Meyra da Hatice ile birlikte alışverişe çıktıklarında ne beğendilerse alıyorlar pekte yakışıyor Güneş'e açıkcası...Güneş ise anne baba demeye bile başladı gerçekten dr bu çok heycan vericiydi.Derken Hatice'nin gideceği gün gelip çatıyor ve Meyra ve Hatice gözyaşları içinde yola koyuluyorlar....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir İnsanı Uzaktan Tanımak
Roman d'amourBu senenin başına kadar herşey çok normaldi. Ta ki onu tanıyana kadar.Evet tanışmıyolardı onlar fakat Meyra onun hakkındaki herşeyi neredeyse biliyordu.Onun Meyra 'nın adını dahi hiç birşeyi bilmemesine karşın...Aslında Mehmet ile çoğu zevklerimiz b...