Tatilden Sonra İlk Günler

24 1 0
                                    

Evet okul ve hayatta devam ediyordu.Hocalar konuladı da yetiştireyim derken zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorlardı bu yoğunlukta.Yazılı haftasına ise öğrenciler gün sayıyordu.Mehmet ile Meyra'nın keyfine diyecek yoktu aralarından su sızmıyor her daim birliktelerdi.Her ne kadar bu durumdan mutlu olsada Hatice genelde yanlız kalmaya başlamıştı ve bu durum canını sıkmıyor değildi.Sınıftan arkadaşları ile takılmaya başlamıştı.Biri ile her ne kadar yakın olmasa da daha çok onunlaydı Hatice...Deniz'di adı sarıya yakın saçlarıyla iyi bi kız gibi görünüyordu.Üstelik Meyra ve Mehmet'den de haberi vardı.Haşim ise bir gün cesaretini toplayıp Hatice'nin yanına gelmişti ve baya konuşmuşlardı.Onlarda her tenefüsü birlikte geçirir olmuştu.Hatta Hatice bir kaç dakika gecikince anında bişe mi oldu diye hemen yukarı çıkar oldu Haşim...

Yazılı haftası ise gelmiş çatmıştı.Mehmet ile Meyra yine aynı sınıfa düşememişti.Fakat Mehmet ile Deniz aynı sınıftaydı.Nadir de olsa konuşuyorlardı.Merhaba merhaba işte.Başta hiç bir şey gözükmezken Deniz sanki  Mehmet'e hayranlık duygusalamaya başlamıştı.Mehmet'in ise hiç art niyeti yoktu.Meyra'sı ona yetiyordu.çünkü Meyra onun hayatının anlamıydı.Fakat kız okadar aşmıştı ki kendini birgün patavatsızca Meyra'ya bile söyledi.Meyra sinir küpüne döndü fakat o Mehmet'ine çok güveniyor birde ondan dinlemek istiyordu.Mehmet bu düşüncelerin çok saçma ve anlamsız olduğunu söylerken benim gözüm senden başkasını görebilir mi sence dedi alaylı tavırla ve sarılıp hallettiler.Mehmet ise Hatice hariç Meyra'nın hiç bir arkadaşı ile konuşmaz oldu.

Bir İnsanı Uzaktan TanımakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin