Mehmet'in Yaptıkları ve son

33 2 0
                                    

Herşey yolunda gözüküyordu.Fakat olayların iç yüzü dışı gibi değildi.Mehmet  çok değişmişti.Eskisi gibi değildi.Hatta bazen öyle oluyordu ki evde kalmıyordu.Hatice ile Haşim ise artık Erzurumda yaşamak istemiyorlardı ve Ankara'da  bir hastane için işlere koyuşmuşlardı bile.. Güneş hızla büyüyordu.Yıllar birbirini kovalıyordu.  Ve en sonunda Haticelerin de Ankara maceraları başlamıştı.Meyra ise göreve başlamıştı artık Çünkü Güneş'in de bir bakıcısı vardı.Onunla çok ilgileniyordu.Üstelik Meyra'ya ev işlerinde de çok yardımcı oluyordu.Evet Mehmet değişmişti Meyra ile çok kavga eder olmuşlardı.En başında onlar birbirlerine tutku ile bağlıyken bu soğukluk gerçekten de çok anlamsızdı. Sürekli kavga eden bir çift olmuşlardı.Şaka gibi ama bu olayın sonucu boşanmaya kadar gidiyordu.Hatice ile Haşim ise onları ikna çabalarındaydı fakat edemediler.Mehmet Haşim ile Meyraların evde Hatice ve Meyra'da birlikte kalır gibi olmuşlardı.Güneş'i ise annesinin yanından ayırmak anlasız olduğunu düşünerek onlarala evde bırakmıştı Mehmet...Yaklaşık 1 yıldır böyle devam etti bu düzen... Hem de Haşim ile Hatice'nin arası açılarak.Aslında ortada bir şey yoktu fakat birbirilerini bu kadar uzun süre görmemek onları da çok etkilemişti belliydi.Ve en sonunda onlar boşanırken  Haşim ve Hatice'ye daha fazla rahatszlık vermemek düşüncesi ile farklı bir ev tuttu  Mehmet...Güneş ise günden güne büyürken hep babasını soruyordu.Her ne kadar Meyra geçiştirmeye çalışsada Güneş geçiştiriliyor fakat Meyra içten içe çok üzülüyordu bu durumu  hak etmiyordu Güneş çünkü o çok küçüktü bunu anlamak içinde. Hatice ve Haşim ise eski düzenlerine kavuşmuşlardı.Fakat Hatice arada sırada Meyragilde kalıyordu.Ozamanlarda ise Mehmet Haşimgilde... Zaman geçiyordu.Evet Hatice hamileydi..Üstelik cinsiyetide belliydi:erkekti bu haber herkesi çok mutlu etmişti belki de yakında alınan en iyi haberdi bu... Adının birlikte karar verdiler Haşimle Mete olucaktı prensler gibi büyütülecek çocuğun.Derken 9  ay çarçabuk bitmişti doğuma gün sayıyorlardı.Haşim karısının yanındaydı hep Meyra'da.Mehmet'te...

  Haşim balık tutmaya bayılırdı ne zaman boş bir zaman bulsa da ava giderdi o haftasonu yine planın yapmıştı balık tutacaktı.Her neyse yola çıktı gidiyordu.Beklenmedik korkunç bir şey oldu korkutucu bir kaza karşı şeritten gelen bir kamyon şöförü uyuya kalmıştı gerisini siz düşünün artık...Haşim ölmüştü uzun bir süre yoğun bakımda durumu ağır bir şekilde yattıktan sonra... Hatice'nin dayanacak gücü kalmamıştı perişan olmuştu fakat yine  Meyra ve Mehmet yanındaydı.Onlarda çok üzgünlerdi

.Ve daha sonra Hatice doğum yaptı.Fakat doğumdan sonrada savaştan çıkmış gibiydi. Olanlara dayanamayan iki sevgili ise tekrar kavuştular.Fakat Hatice'yi de asla yanından ayırmadan hep birlikte yaşadılar.Hatice ise zamanla alışacaktı olanlara başka  bir çaresi olmadan Haşim'inden armağan olan Metesi ile....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 26, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir İnsanı Uzaktan TanımakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin