Hatice'nin İçinde Yaşattığı Aşkı

30 0 0
                                    

Hatice ile Haşim hiç konuşmamışlardı.Bir gün Hatice hastanede bahçede oturuyordu.Yanına birden Haşim geldi ve oturdu.Haşim Hatice'ye dönerek;

merhaba ben Haşim aynı okuldayız sanırım tanışalım mı tabi sende istersen Hatice Haşim'e dönerek  güler yüzü ile ;merhabaa bende Hatice tanıştığıma memnun oldum.Evet  aynı okuldayız  galiba tanışmamızın benim içinde bir sakıncası yok dedi.Haşim:dün bana neden sarıldın? dedi

Hatice ağaçtan düşmüş kedi  gibi afalladı bir ara sonra heycandan şöyle dedi ya Meyra benim çok yakın arkadaşımdır öyle mutluluktan oldu bir an çok abartı bir hareketti bundan dolayı özür dilerim dedi Hatice.

-Haşim:sorun değil ya olur mu öyle şey hem bişey daha söylicem yanlış anlamazsan.

-Hatice:yok ben herşeyi yanlış anlayanlardan değilim sorun yok söyleyebilirsin.

-Haşim:o an kendimi çok farklı hissettim sanki Dünya durmuş bende yaşadığım herşeyi herkesi unutmuş gibi oldum.Neyse ya ben çok saçmaladım yine sanırım gitsem iyi olacak. dedi ve birden uzaklaştı.Hatice o gittikten sonra ah Haşim ah sana olan  sevgimden olduğunu bir bilsen dedi ama Haşim çoktan karşı caddeye geçmişti bile...Ama bu konuşma Hatice'ye çok iyi gelmiş ve rahatlamıştı içinde mutluluk şöleni başlamıştı onunla konuştuktan sonra  gelip tekrar sarılsa, Haşim bile kalbinin atışından bunu anlayabilirdi. Haşim içinse yeni biri hiçte kolay değildi bir türlü eskide yaşadığı olayları unutamıyordu ve her ne kadar içinde yaşasada Hatice bunun farkındaydı onun ise son kararı beklemek oldu.evet yanlış değil Haşim'i beklemeye karar verdi Hatice.Aslında birde Haşim açısından bakınca oda Hatice'den çok hoşlanmıaştı.Hatice kafa ve gerçekten güvenebileceği biriydi.

Bir İnsanı Uzaktan TanımakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin