Uzun Bir Süre Sonra...

22 1 0
                                    

Herşey yolunda gidiyordu.Mehmet'de Meyra'da mezun olmuşlardı.Mehmet büyük olduğundan Meyra'dan önce mezun olmuş olmasına rağmen nerdeyse hergün okula geri geliyordu.Mehmet Atatürk Üniversitesi Hukuk Fakültesi'ni kazanırken Meyra da Atatürk Üniversitesi Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliğini kazanmıştı.Bunu bilerek denk getirmişlerdi. İkiside halinden gayet memnundu.Çok mutluydular.Artık geleceği yani evlenmeyi bile düşünmeye başlamışlardı.Önce nişan vardı tabi ondan öncede biran önce okulu bitirip mesleklerini eline almaktı hedefleri...Üniversite liseye göre daha zorlayıcıydı.Hele arkadaş ortamı felan da çok farklıydı.Hatice ve Haşim'e gelince bir kaç sene sonra birlikte denediler fakat aralarına giren birden çok soğuk rüzgarlar oldu..,Ve onlarda inceldiği yerden kopardılar bazı şeyleri olması gerektiği gibi...Yaşadığı hiç birşeyden pişmanlık duymuyordu Hatice içi de bir nevi rahattı aşık olduğu adamı tanıdığı için...Haşim tarafından ise olay çok farklıydı.Çok farklı hissediyordu.O ise bu yüzden farklı bir şehirde okumayı tercih etti...Ankara'da tıp okuyacaktı. Düzenli çalışması ile onunda üstesinden geldi üstelik ailesinin desteği de büyüktü biricik oğulları için... Hatice ise Haşim ile aynı düşünüyordu farklı şehir farklı insanlar oda Samsun'da hayali olduğu bölüm olan Diyetisyenliğe girdi.Halinden memnundu oda.Ve kısa bir zaman sonra Meyra ve Mehmet'ten bir iyi haber daha geldi yakında nişanları vardı ve Meyra heycanla kardeşi olarak gördüğü Hatice'yi aradı.Hatice çok sevinmişti ve gitmek için hazırlık yapmaya ve gün saymaya başlamıştı.İlk işi ilk uçakla Erzuruma uçmak oldu.Nişan alışverişi felan Meyra'yı yanlız bırakmaya hiçte niyeti yoktu.Meyra ise bu habere çok sevindi ve annesi ve Hatice ile alışverişe çıktılar.Ailesi Mehmet'i tanıyor ve güveniyorlardı biricik kızlarını hiç üzmeyeceğine...Nişan günü geldi çattı.Şıkır şıkır elbiseler ve takılar herşey tamamdı eksik hiçbirşey yoktu.Ve Mehmetgilde gelmişlerdi.Mehmet candostu Haşim 'e haber vermeyi unutmamış,Haşim ise kardeşini kırmadan hemen gelmişti.Hatice ve Haşim ne zamandır birbirini hiç görmemişti.Bu iyi miydi kötü müydü her ikiside kestirememişti.Neyse kızı Mehmet'in babası istedikten sonra yüzükler takılmış,yemekler yenmeye başlamıştı.Düğün ise bundan tam bir yıl sonra olması planlanıyordu.Çünkü Meyra'nın okulu o zaman bitiyordu.Karar ise kesinleştirildiO gün eski sevgililer tekrar konuşmaya başladılar belli ki unutan taraf yoktu .Onlarda çifte düğün olmasına karar verdiler ve bir yıl içinde nişan yapıldı.Aynı güne ise nikah tarihi alındı.Mehmet ve Hatice bu duruma çok sevinmişlerdi.Nikaha son bir hafta ve hala süre gelen alışveriş telaşı...Meyra gelinliğini uzun tercih edecek ve  duvak yerine ise Mehmet'in ona lisede hediye ettiği papatya tacı yakacaktı.Hatice ise tam tersine önü kısa arkası uzun olan bir gelinlik tercih ederken uzun bir duvak seçmişti.Altından ise çılgınca converse giyecekt.Meyra ise Haşim'in de giymesini rica ederek bir süpriz yapmaya karar verdiler Hatice'ye...Hatice'nin de geri kalır yanı yoktu oda Mehmet'ten bir slayt hazırlamasını istedi.Mehmet ise Meyra'sı ile yaşadıkları herşeyin olduğu bir slayt hazırladı.İstenilen gibi kır düğünü olurken düğünde öylece bitmişti.Balayı ise Fransa'da  görkemli bir otelde olmuştu.Herkes mutlu ve huzurluydu.

    

Bir İnsanı Uzaktan TanımakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin