0,0 ◆ Mektup, paketler ve karışan isimler.

409 29 333
                                    

medya: nesquickbbygirl 'den mükemmel bir photoshop çalışması; jenna coleman üzgün...

diyaloglardaki Türkçe konuşulan kısımlar kalın italik yazıyla yazılmıştır.

iyi okumalar dileriz!

Bahçedeki vişne ağacının yapraklarından biri tutunduğu meyveden koptu ve süzülerek Abercrombie'lerin camının önüne düştü. Şiddetli bir yoldan olmasa da ben buradayım diyen rüzgâr ve Liverpool'u şaşırtmayan, çiselemekte olan yağmur kızlara Türkiye'den döndüklerini hatırlatmıştı.

Gelmeden önce yediği şeyler yüzünden midesinde yaşanan tufanı dindiremeyen Lena'nın aksine daha hassas bir mideye sahip Methone, derdini çoktan klozete anlatmış hatta rahatlamış bir durumdaydı.

İkisi de gitmeden önce tek dertleri olan konudan sapmıştı ve bavulları içeri taşıdıktan sonra mutfak masasına kurulmuşlardı. Babaları Evan Abercrombie ise perdeleri bile asasıyla indirmiş, bavulları da odaya büyüyle yetiştirmişti. Ayşen ise yakında çocuklarının da minik ellerinde böyle asaları tutucağını biliyordu ve hafiften duygulanmaya başlamıştı bile. Aslında asaları ona hatırlatan Evan'ın alışıldık büyüleri değil de alışıldık su faturasının yanında gelen alışılmadık mühürlü mektup olmuştu. Ayşen bu mektubun neye işaret olduğunu biliyordu ve o daha Evan'a göstermeden, kafası Instagram'da gezen kıza göre daha müsait olan kızın bakışları zarfı yakalamıştı. Tabureden masaya sıçradı ve annesinin yanına atladı. Lena ise bu hareketliliğe gözlerinin parlaması ile karşılık verdi ve daha zekice bir yol izleyip tabureden inip annesinin yanına koştu. Geçen hafta masaya zıplayan taraf o olduğu ve elektrik faturasından başka bir şeyle karşılaşmadığı için daha aklı başında davranıyordu. Ayşen, hızlıca Thoney'i altına aldı ve zarflarla faturaları Evan kaptı. Evan mektuplara göz gezdirirken Lena beklenmedik bir çıkışla babasının kolunu ısırdı ve zarfları eline aldı. Mutfak masasının üstüne oturdu ve ilk zarfı yırtıp mektubu okumaya başladı. Boğuşan anne kız ve kolunu ovuşturan babanın gözleri ve kulakları tek bir yere odaklandı.

"Değerli Methone Julia Abercrombie - çok ahmak ve kofti olduğunuz için Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okuluna kabul edilme-elimi bırak şeytan sümüğü!"

Methone mutfak masasına çıkmıştı ve Lena'nın elinden mektubu almaya çalışıyordu. Lena Türkçe konuşmaya başlayınca Ayşen gururla, en azından hala Türkçe konuşuyorlar, diye düşündü.

"MEKTUBUMDAN NE İSTEDİN KAŞMİR! Baba okul bedava zannediyordum 23 pound yazması normal mi?"

"O su faturasıydı gerizekâlı, mektubun hâlâ bende."

Methone Lena'nın elinden mektubu çekerek aldı - Lena çoktan kendisinkini okumuştu- ve karnına dirsek geçirdi. Mektubunu yüksek sesle okumaya başladı. Lena ise arkadan ona sarılmıştı.

"Sayın Miss Methone Abercrombie

Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'nda yerinizin ayrılmış olduğunu size bildirmekten mutluluk duymaktayız. Gerekli kitap ve gereçlerin listesi ilişikte sunulmuştur.

Ders yılı 1 Eylül'de başlamaktadır. Baykuşunuzu 31 Temmuz'dan önce göndermenizi dileriz.

Sevgilerimizle,
Minerva McGonagall
Hogwarts Müdiresi."

Methone satırları noktalarken sessizlik mutfağa hakim olmuştu. Evan'ın gözleri sulandığında elinde bahsi geçen ilişiği tutan Ayşen onu ısırığın üstünden çimdikledi. Evan bir çığlık atarken Ayşen kendi kafasını kurcalayan soruyu sordu hiçbir şey olmamış sakinliğinde:

Death's Resurrection ❖ Harry Potter |next generationHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin