Keyifli okumalar
"Abicim bizim seni ne kadar sevdiğimizi biliyorsun senin iyiliğinden başka birşey istemeyiz.
Sen sonra anlatırım sakladığım şeyi dediğinde biz bu kadar büyük birşey beklemiyorduk biri seni rahatsız ediyor ve bizim şimdi haberimiz oluyor.
Abicim neden bize anlamadın birşey diyemiyoruz senin bir sebebin vardır diye neden söylemedin abicim" dedi.
Abimler bana merakla bakıyorlardı abimlerde haklılardı bende "abilerim ben size başta söyleyecektim ama.
Peşimi yeniden eskisi gibi bırakır sanmıştım ama birakmadı ve okula kadar geldi sonra bana eskiden yaptıkları geldi.
Ve hiç söyleyemedim çünkü" dedim ve sustum şuan stres altındayım ve kötü bir durum.
Kıvanç abim " çünkü" dedi devam etmemi ister gibi derin bir nefes aldım ve ben "size bir şey olursa size zarar verirse ben kendimi affetmezdim.
Ve sizi yeni bulmuşken olmazdı daha çok yaşayacağımız anı var size bir daha kaybedemem abi size birşey olmasına izin veremezdim" dedim.
Berkcan abim birden ayağa kalktı ve duvara yumruk attı ve Berkcan abim "o it hiç birşey yapamaz!!" Diye bağırdı ve ben yerimeden sıçradım.
Kıvanç abim "abi tamam" dedi abim Kıvanç abimin sözüyle bana döndü ve benim korktuğumu gördü ve yanıma geldi ve beni kolları arasına aldı.
Berkcan abim "sana ve bize kimse birşey yapamaz ve o it asla buna izin vermem" dedi doğru aslında eskide olanlar geride kaldı artık tek başıma değilim
abimler yanımda ve benim söylemem lazımdı ama ben bu yaşıma kadar kendim geldim ama artık abimler var ve artık abimlerden birşey saklamıyacağım.
eski yeni fark etmiyor söylemeyince olaylar büyüdü ve artık abimlere söyleyeceğim ve ben "Özür dilerim söylemem lazımdı abi" dedim berkcan abim "senin suçun değil hepsi o itin suçu peşini bırakmadı ama artık yanına bile yaklaşamıyacak " dedi ve
Kıvanç abim "aynen abim doğru söylüyor yaklaşsın kolay kurtulamaz artık ve abicim bizden birşey saklamazsın artık" dedi" dedi bende "abi ya korktum sadece bir daha size söyleyeceğim" dedim.
Berkcan abim "söz mü" dedi bende "söz" dedim o sırada odaya annem geldi ve annem "hadi çocuklar yemek hazır ve üstünüzü değiştirin sonra hemen yemeğe" dedi.
Kıvanç abim "tamam anna geliyoruz biz" dedi berkcan abim ayağa kalktı ve Berkcan abim "hadi bakalım ben odaya gidiyorum" dedi ve gitti ve kıvanç abimde gidince.
Banyoda yüzümü yıkadım ve şort ve askılı tişört giydim üstüme ve saçımıda ev topuzu yaptım ve telefonumuda alıp odadan çıktım.
karşıma irem çıktı ve bende nefesimi dışarıya verdim sıkıldım artık iremden her seferinde karşıma çıkmasından
Ben "ne istiyorsun" dedim.İrem pis bir şekilde gülümsedi ve bana bir adım daha yaklaştı ne yapmaya çalışıyordu irem "aferin...." dedi ben şok oldum.
Votelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum
Sizce hikaye nasıl ilerliyor?
İrem peline ne dedi?
Abileri sizce nasıl birileri?
Hikayeme instagram sayfası açmayı düşünüyorum acsammı sizce?
Yorumlarınızı bekliyorum
Bölümü uzun yazmaya çalıştım uzun olmuştur inşallah
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıllar Sonra Abilerim (Tamamlandı)
ChickLitHayatı babası hariç yolunda giden pelin yeni okulunda her gün olaylar yaşar senelerdir abilerini ölü zanneden pelin Birgün karşılarına çıkarsa ne olur. Yeni okulunda aşkı bulacak mı yoksa buksmiyac mı. Karşısına çıkan berat kendi kötü alışkanlığında...