44.

4.2K 228 34
                                    

Keyifli okumalar

Kıvanç abim oturakları deviyor du ben berkcan abime bakınca abim beni kenara çekti ve doltora doğru ilerledi abim "ne oldu lan! Annem iyi mi!" Dedi.

Doktor "ee şey efendim malesef annenizin durumu kritik amelyatende 2 kez kalbi durdu ama geri döndürdük merak etmeyin anneniz şimdilik iyi.

Ama şimdilik şimdi yoğun bakıma alacağız annenizi ama bir daha kalbi durursa ölme tehlikesi var yarın uyanırsa yaşıyacak yani her şey kritik kendinizi her şeye hazırlıklı olun" dedi.

Abim doktorun yakasına yapışıp "lan ben sana demedim mi annemi kurtaramazsan seni öldürüm diye lan!" Dedi ve bağırdı.

Ben abimi ayırdım ve oturduk abimle birlikte o sırada içerden annemi çıkarttılar yüzü bembeyaz olmuş.

Gidecektim ama abim kolumdan tuttu bende oturmak zorunda kaldım annemi götürdüler abim kalktı ve kıvanç abimi sakinleştirdi berkcan abim "bakın sakin olun anneme tabiki bir şey olmuyacak annem bizi bırakmaz" dedi

Bende gözyaşlarımı sildim "hadi bir şeyler yiyin ikiniz de beni takip edin" dedi.

Ne kadar istemesem de abim de bizimle aynı acıyı çekiyor ama bir de bizimle uğraşmasın diye ilerliyorum.

Kantine geldik ve berkcan abim yiyecek bir şeyler almaya gitti kıvanç abim yere odaklanmış bakıyor du abim geldi ve zorla bize yedirdi.

O sırada telefonuma mesaj geldi abimler bana bakmaya başladıkların da bende mesajı açtım ama berkcan abim birden telefonu alınca şok oldum.....

Votelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum

Sizce bölüm nasıl dı?

Mesaj kimden di sizce?

Pelin neden şok oldu sizce?

Annesine sizce ne olacak?

Yorumlarınızı bekliyorum

Yıllar Sonra Abilerim  (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin