Keyifli okumalar
Berat:
Okula gelmedin bugün merak ettimYazıyordu berkcan abim telefonu elinde sıkıyordu sinirle bana döndü "bu ne lan!" Başımı eğdim gözlerim dolmuştu kıvanç abim "pelin bu ne söylesene neden susuyorsun berat iti nin numarası sende ne geziyor!!" Yerimden sıçradım.
Ben "a-abilerim bakın analatacağım".
Berkcan abim "sevgilisiniz değol bizden yine bir şeyler saklıyorsun ne olacak bu pelin! Hani uzak duracaktın hani lan hani! merak ettim diyor it bide sen kimsin kardeşimi merak edeceksin!!" Dedi ve ayağı kalkıp masayı devirdi.
Yerimden sıcradım kıvanç abim "sevgilisiniz değil mi bize ne zanan söyleyecektin evlenince heral de nede olsa biz eşşekci başıyız ne gerek var söylemeye!!" Dedi.
Ben yerimden kalktım ve ben "evet abi sevgiliyiz ama bak biz s-" berkcan abim "sus! Tamam mı su!s yoksa kalbini kırcaz!" Desi sert sesi ile.
Ve devam etti "senden beklemezdim söz vermiştin yapmıcam demiştin güvenimi hepsi sarstın" dedi ve telefonu verdi.
Kıvanç abim "biz neyiz acaba ne zaman söyliyecektin pelin! Senden beklemezdim" dedi ve gittiler.
Bende oturdum ve ağlamalarım hıçkırıklarım yayılıyor du etrafa baktığım da herkes bama bakıyor du ben "bir şey mi oldu dönün önünüze" dedim ve koşarak çıktım annemin kaldığı yoğun bakıma geldim.
Abimlere bakınca bana bakmıyorlar dı haklılar kırıldılar hepsi benim yüzümden önceden söylemem lazım dı neden erteledim di neden neden.
Telefonuma mesaj geldi abimler bana bakmadılar bile gözlerim dolmuştu mesaja baktığım da.
Berat:
meleğim kötü birşey mi oldu nerdesin evde misin geliyim mi?Ben:
İyiyim merak etme yarın buluşalım mı konuşmamız gerek?Berat:
Tamam yarın *** kafe de öğlen buluşalım seni seviyorum ♥Ben:
Seni seviyorum♥Telefonu cebime koydum o sırada annemin odasından sesler gelmeye başladı doktorlar koşarak içeriye giriyorlar dı annem anneme bir şey olmaz değil mi ağlamalarım artmaya başladı.
Abimler de endişeliler di bir kaç dakika sonra doltor odadan çıktı doktorun yanına gidince berkcan abim "annemin durumu nasıl" dedi doktor "kalbi durdu ama merak etmeyin hallettik şimdi durumu daha iyi biraz dan normal odaya alacağız ama uyuyor uyutucunun etkisiyle yarın sabah uyanmış olur akşama doğru şimdi göremezsiniz ama yanın da bir kişi kalabilir yani durumu iyi geçmiş olsun" dedi ve gitti.
Hepimiz mutlu olmuştuk berkcan abim "kıvanç siz gidin eve yoruldunuz hem dinlenin ben kalırım itiraz istemiyorum hadi" dedi.
Kıvanç abim ilerlemeye başlayınca bende ilerledim benimle konuşmuyorlar ama haklılar.
Arabaya bindik ve yolu izlemeye başladım şimdi ne olacak abimler ile aramız ne olacak ne zaman affedecekler berat ile konuşmalıyım en doğru karar o.
"Pelin hadi geldik" abimin sesi iel kendime geldim arabadan indik ve eve doğduri ilerledik.
Kapıyı abim açtı içeriye girdik abim odaya çıkarken ben "konuşmayacakmısın abi" dedim.
Abim bana döndü "biraz zaman sadece olanlar senden beklemezdik" dedi ve odaya gitti bende yere oturdum gözlerim dolmuştu ne yaptım.
Abimler ile aram bozuk berat ile mutluyum ne olacak abimin dediği gibi zamana mı ihtiyacımız var zaman beklemek ne kadar zor geliyor ama bekliyeceğim eminim her şey düzelecektir...
Votelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum
Pelinin dediği herşey düzelecek mi yoksa daha fazla mı çıkmaz olacak?
Sizce abileri konuşmamak da haklı mı?
Berat ile pelin ne olacak?
Artık hikaye nasıl ilerlicek?
Berkcan hakkın da ne düşünüyorsunuz?
Pelin hakkın da ne düşünüyorsunuz?
Yorumlarınızı bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıllar Sonra Abilerim (Tamamlandı)
ChickLitHayatı babası hariç yolunda giden pelin yeni okulunda her gün olaylar yaşar senelerdir abilerini ölü zanneden pelin Birgün karşılarına çıkarsa ne olur. Yeni okulunda aşkı bulacak mı yoksa buksmiyac mı. Karşısına çıkan berat kendi kötü alışkanlığında...