47.

4.5K 278 29
                                    

Keyifli okumalar

  "T-tamam geliyorum" dedim ağlıyarak abim telefonu kapatıbca berat "lan! Ne bağırıyor piç senden asla vaz geçmem sevdiğim!!" Dedi.

"Bende ama eve gitmem lazım acil abimi daha fazla kızdırmıyım" dedim berat olumlu anlamda kafa salladı ve ilerlemeye başladı bende bindim ve tek kelime etmeden ilerlemeye başladık..

Ev görüş alanına girince "tamam berat ben burda inerim abim görmesin" dedim berat durdu bana döndü yüzümü elleri arasına aldı ve anlayışla gülümsedi "bir şey olursa beni mutlaka arıyorsun sevgilim ve kendine dikkat et" dedi.

Bende "sende dikkat et abimler seni ararlarsa bana söyle berat seni seviyorum ve sana bir şey olsun istemem" dedim berat "merak etme abinler de anlıyacaklar eminim hadi abini daha fazla sinirlendirme" dedi.

Bende gülümsedim ve yanağına yönelince kafasını çevirdi dudağından öptüm ayrılacağım sırada berat elini enseme koydu izin vermedi ayrılıbca direk indim ve eve ilerlemeye başladım.

Eve girince abim ile göz göze geldik abim "nerdesin sen sabah erkenden gitmişsin o serefsiz ile buluştun demi bir daha görüşmiyeceksin asla ver telefonunu" dedi.

Bende "abi hayır telefon olmaz lütfen hem biz bir birimizi seviyoruz" dedim abim "başlatma lan sevgine o it kimseye değer vermez kimseyi önemsemez üzüleceksin lan! Senin için diyoruz ama hanfendiye bak sen! Sakladığı yetmiyor bide koruyor ver ve odana çık hastaneye gideceğiz" dedi.

Telefonu masaya bıraktın odaya çıktım ağlamaya başladım abimin bana bağırması abim eskiden böyle değil di ne olmuştu o sırada aşağıdan "hadi!" Dedi.

Hızlıca rahat birşeyler giydim aşağı indim kapıya ilerlerken birden bileğimden çekildim abim "bekle hem suçlusun bide atar yapma ağladın mı bide sen o pezevenk için lan!!" Yerimden sıçradım.

Bileğim acıyor du abime ne olmuştu böyle anlamıyordum birden "berat için değil abimi tanıyamıyorum ne oldu bir gece de anlamıyorum ne oldu!" Dedim.

Abim bileğimi bıraktı ve çıktı kaçıyor du bende daha fazla ortamı germemek için ilerlemeye başladım arabaya bindim abime hiç bakmadan başımı pencereye dayadım...

Hastaneye girdik annemlerin katına gittik abim bizi görünce kaşları çatık bakmaya başladı "ne oldu size" dedi.

Kıvanç sandalyeye oturdu bende yaklaştım berkcan abime bakınca kaşları çatık bileğime bakıyor du yaklaştı daha yakından bakınca "kim yaptı bera-".

"Ben yaptım ama abi sabah erkenden o it ile buluşmaya gitmiş" dedi.

Berkcan abi "nasıl gidersin biz sana hayır dedikce anlamıyormusun sen" kıvanç abime dönüp "sende peline zarar verdin ne konuştuk biz ikinizde telefonunuzu verin bana" kıvanç abim benim ve kendinin telefonu uzatınca.

Berkcan abim kaşları çatık benim telefonuma bakıyor du bem "abim aldı" dedim.

Ve oturdum o sırada içerden hemşire çıktı yanımıza gelip "hasta kendine geldi bugün doktor son muaneleri yapsın çıkabilirsiniz geçmiş olsun" dedi ve gitti.

İçeriye girdik annemin yanına oturdum ben "iyiymisin annem" dedim annem "bir şeyim yok iyiyim endişe etmeyin de size ne oldu" dedi.

Berkcan abim "üzüldük sadece ve küçük kardeşim büyümüş" dedi berat ile çıkmama lac yaparak.

Başımı eğdim annem konuşacağı sırada telefonum çaldı berkcan abim bakınca bir şeyler dedi ve duvara yumruk attı şok oldum abime yaklaştım ne olmuştu

Malesef okuma sayısı ile voteler arasında fark oluyor ve bu durum beni üzüyor bir kaç saniyenizi alır beğenmek ama size bırakıyorum yinede tabiki :)

Votelerinizi ve yorunlarınızı bekliyorum

Sizce hikaye nasıl ilerliyor?

Kıvanç hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sizce berat ile pelin ayrılacaklar mı?

Pelin sizce artık ne yapacak?

Abileri ile berat arasın da pelin kalacak mı sizce?

Yorumlarınızı bekliyorum?

Yıllar Sonra Abilerim  (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin