Nedávno jsem byla v knihovně a narazila jsem tam na knihu, kterou mi doporučily snad všechny holky ze třídy. Tak jsem si ji půjčila.
Druhý den přijdu do školy a sednu si s tím, že tu knihu teda konečně rozečtu. Jsem asi na desáté straně, když tu se do třídy vřítí dvě spolužačky a zamíří ke mně.
,,Ahoj, co čteš?'' ,,Knihu.'' ,,A jakou?'' ,,Hranatou.''
Nakonec jim ukážu obálku.
,,To jsem taky četla!'' ,, Já taky!'' ,, Kde seš?''
Ukážu jim stránku. Holky si kousek přečtou.
,,Ona je ještě s ním?'' ,, Co tím chceš říct? Ona s ním nebude?! A ty mi to jako jen tak vyspoileruješ?!''
Spolužačka se nevinně usměje a vyvalí oči.
,,Promiiň,'' protáhne svým typickým a nenapodobitelným stylem. Mezitím se ta druhá dostala už do poloviny druhé stránky.
,,Ona se ještě nezná s-?'' ,,Nespoilerovat!''
Holky si za chvíli jdou dělat svoje a já pokračuji v teď už nerušeném čtení. Za chvíli se přižene Leif a poté, co zpozoruje, že mám novou knihu, zamíří si to ke mně. Už ani neudělá tu chybu, že by se zeptal, co čtu a rovnou se podívá na obálku.
,,To jsem taky četl. Kde seš?'' a strčí mi hlavu před knihu, takže já nemůžu číst. Po chvíli ji zvedne a zamračeně prohlásí: ,,Tohle si nepamatuju. Už umřela?''
Po téhle větě na něj pohlédnu stylem *děláš si ze mě p*rdel*.
,,Kdo má umřít?'' pronesu velmi pomalu a soustředím se na každé slovo, abych mu jednu nevrazila.
,,No...zatím asi nikdo. To...to bude asi v další knize.''
Bezva. To jsi mi teda pomohl.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nazdar lidi. Prosím, schovejte všechny meče, luky, pušky, palcáty, palice, atomovky a ostatní zbraně. Uznávám, že jsem tady dlouho nebyla, ale mám pro to opodstatněné odůvodnění! Jak by se psalo vám, kdyby jste měli pokoj plný vřeštících dračích mláďat, kterým každou chvíli uteče jiskra nebo plamínek a vy hrajete reálnou verzi ,,země je láva''? A taky jsem rozjela jeden větší projekt, který najdete na mém profilu^^
Daoine beusach!
YOU ARE READING
Problémy bytostí jako jsem já
HumorTyto problémy/situace/vtipy atd. pochopíte, pokud jste: - extrémní introvert - knihomol - schopní zapamatovat si prakticky cokoliv ( hlavně učení a hlášky z knížek a filmů ) - majitel prořízlé pusy, která si občas dělá opravdu co chce - milovníci hu...