#lukostřeleckéhistorky

34 2 0
                                    

Minulý týden jsem byla na dětském příměstském táboře jako taková 'neoficiální výpomoc'. Byl to larpový tábor, což bylo super protože jsme se učili šermovat a luštili šifry a to já ráda. Al nejlepší na tom bylo, že jsme byli střílet z luku! A na lukostřelnici kam normálně chodím! Takže jsem byla za úplně největšího mistra, prostě boss, hlavně s tím mým obrovským lukem, kterým jsem už málem pozabíjela snad všechny, co tam se mnou normálně chodí. Protože je velký jako já a má na sobě vodorovně přimontovanou metrovou tyč.

No, to jsem trochu odbočila, prostě jsme stříleli, a mně to vůbec nešlo, jednak jsem nestřílela od začátku prázdnin, a taky je to docela těžký na 15 metrů (teda pro mě (nejdřív jsem místo 'metrů' napsala 'mertů' XD Nová jednotka! ( Kdo taky miluje závorky v závorce? ^^))). Takže jsem se do žlutého trefila jen jednou (pro ty, co nevědí, jak vypadá terč, přikládám obrázek)

Tadá!

Tadá!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Eee... pardon, špatné foto, to je Kalousek. Ale pokud jste viděli jeho kampaň (nebo Kovyho video he he), musíte uznat, že mám trochu pravdu (nahoře máte to video ^^).


No tak ještě jednou. Tadá!

No, to je lepší

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

No, to je lepší. A já se prostě nemohla do té žluté trefit. Pořád to lítalo do červené vpravo nebo vlevo. A pak nám naše nejmilovanější vedoucí oznámila, že budeme střílet draky. Tak jsem si říkala 'wtf, oni tady někde chovají Safiru?', protože tam je vzadu takový zelený závěs, kdo ví, co za ním je. Nakonec se z toho vyklubala A4 s dvěma papírovými draky, která se přidělala na terč. A takhle to dopadlo:

Vidíte ty tři uprostřed? To by byly desítky a devítky! Jako když potřebuju, aby to lítalo doprostřed, tak to lítá bokem, a když už se mi hodí, aby to lítalo bokem, tak to začne lítat doprostřed! Já byla tak vytočená! Sotva jsem si zlepšila balónky...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vidíte ty tři uprostřed? To by byly desítky a devítky! Jako když potřebuju, aby to lítalo doprostřed, tak to lítá bokem, a když už se mi hodí, aby to lítalo bokem, tak to začne lítat doprostřed! Já byla tak vytočená! Sotva jsem si zlepšila balónky (to jest nafouknutý balónek uprostřed terče (na třetí pokus (minule mi to trvalo pět sad (jedna sada - pět šípů) a měla jsem krásně opsaný jeho obrys))), přišlo tohle! Ale tak je to vždycky! Střílíme hodiny (šíp nahoru, dolů, doprava, doleva a doprostřed) a já nastřílím čtverec!

Jinak se samozřejmě omlouvám za delší neaktivitu, bla, bla, bla, promiňte. Bude ale následovat další, protože asi v pátek odjíždím kamsi do hotelu mezi Zapadákovem a Prdellhotou (a ten hotel je vážně uprostřed lesa XD) a nevím, jestli tam bude wifi. Jinak dráčata se učí kontrolovat plameny, 'země je láva in real life' pokračuje. Navíc kdesi chytla dračí chřipku, takže kdyby jste někdo chtěl poradit, jak dostat dračí zvratky, hleny, výkaly a-já-nevím-co-ještě z tetiného nejoblíbenějšího gauče, obraťte se na mě, je ze mě na slovo vzatý expert. A taky nejsou nápady. ^^ Jo, a máme nový název a nový cover! Co tomu říkáte? Vlastní výroba ^^

Daoine beusach!

Problémy bytostí jako jsem jáWhere stories live. Discover now