Něco trochu jiného

26 4 1
                                    

Ahoj ................ (tady si domyslete jméno vašeho národa nebo rasy),

nevěděla jsem, kam to napsat, a vlastně to trochu patří i sem. Prosím nepřeskakujte to a přečtěte si to. Myslím, že je to docela důležité. Chtěla bych vám vyprávět příběh, který se nám stal docela nedávno. Jména a místa jsou změněná, trochu jsem pozměnila i děj, ale podstat zůstává.

jednou, neřešme jak, jsem kamsi šla s Leifem a ještě jednou holkou, kterou moc dobře neznáme, říkejme jí třeba Žužu. Žužu cestou telefonovala a my s Leifem jsme vedli normální konverzaci, tj. dohadovali jsme se o tom, jestli má přijít o ruku nebo o nohu, když bez ruky nemůže kormidlovat. Pak Žužu něco zakřičela do telefonu a vztekle to tipla. My jsme se diskrétně neptali. Žužu nás chvíli sledovala, jak se 'hádáme' o tom, že bez nohy taky nemůže kormidlovat, že se nemůže zapřít a že by ta protéza musela být nějaká extra. Když jsme se na chvíli odmlčeli, Žužu si povzdechla a řekla: 

,,Vaše problémy bych chtěla mít"

S Leifem jsme se na ni podívali a ona nám postupně řekla proč. Ten člověk, na kterého křičela do telefonu, byl její přítel. Už to mě dostalo, protože jsme vlastně sotva odrostlé děti. Ale bylo to horší. Hádala se s ním už pár dní. Nedávno totiž byla kdesi s kýmsi a tam jí nabídli alkohol. Nemusím snad zdůrazňovat, že v jejím věku to bylo nelegální, ale i ten člověk, co jí ho nabízel, ho měl nelegálně. Řekla, že se trochu napila. Ne moc, ale přece ano. A jemu řekla, že ne. On si ale od někoho zjistil, že jo. Možná to někam nahlásil, nevím, tady je to dost zamotané. Jí ale dost vynadal. Za to, že se napila a za to, že mu lže. A poslal jí fotku. Fotku svých jizev, které si způsobil. Kvůli ní. 

Docela nás to sebralo. Protože všude o tom čtete, ale vlastně si nepřipustíte, že by se to mohlo stát vám. A taky jsme moc mladí. Ve třídě je jedna holka, moje celkem dobrá kamarádka, o které se říká, že se řeže kvůli klukům. Nevím, jestli je to pravda. Prý to už řeší. Ale je to blbost, řezat se kvůli klukům. Je blbost v našem věku pít alkohol. Je blbost v našem věku kouřit. A podle mě je i blbost mít v našem věku kluka. Je to blbost právě kvůli našemu věku. Jsme mladí, nekažme si život takovými sračkami. Neříkám, i já už alkohol zkusila. Ale od dospělé osoby. 

Lidé, kteří tohle dělají, často říkají 'Je to můj život'. Ano, je to tvůj život. Ale je to i tvoje smrt. Mysli na to, až 'to' příště vezmeš do ruky.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 24, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Problémy bytostí jako jsem jáWhere stories live. Discover now