ΠΑΡΙΣΙ BABY

Οι μέρες περνούσαν και με την Ελένη δεν είχα ξαναμιλήσει από τότε.Κατα τα άλλα η σχέση μου με την Μαρία πηγαίνει από το καλό στο καλύτερο.Μεσα σε λίγο καιρό καταφέραμε να δημιουργήσουμε πολύ στενό δεσμό μεταξύ μας πράγμα που μου έκανε εντύπωση.Ξαναλεω ότι δεν περίμενα μέσα σε τοσο λίγο καιρό να κυλησουν τόσο ωραία τα πράγματα.Απλα δεν το περίμενα.Την μαρίνα την έχω ξεχάσει σχεδόν και δεν την σκέφτομαι όσο τότε.Παντα όμως είχα στο πίσω μέρος του μυαλού μου την σκηνή που είδα για τελευταία φορά την Ελένη.Με έχει πειράξει αρκετά όλη αυτή η κατάσταση.Οσο να ναι είναι κολλητή μου και εξακολουθεί να είναι, άσχετα αν εκείνη δεν νιώθει έτσι.Εγω πάντα θα την αγαπάω και θα την έχω μέσα στην καρδιά μου.Τωρα όμως δεν πρέπει να τα σκέφτομαι αυτα.Εχω πολλά πράγματα να κανονίσω για το ταξίδι που θα πάμε με την Μαρία.Ναι αποφασίσαμε να ξεχαστουμε λίγο και να πάμε λίγες μέρες σε ένα όμορφο μερος.Η Μαρία μου το είχε προτείνει τις προάλλες και εγώ φυσικά δέχτηκα.Τετοιες ευκαιρίες δεν χάνονται.....

....

Έφθασε η μέρα του ταξιδιού.Ειχαμε ετοιμάσει όλα τα πράγματα και ήμασταν έτοιμες να ξεκινήσουμε για το αεροδρόμιο.Η πτήση θα έφευγε στις 4 το μεσημέρι και θα έπρεπε οπωσδήποτε να πάμε μισή ώρα πριν.Μην είμαστε και με την ψυχή στο στόμα.Μετα από κάμποση ώρα διαδρομής με το αμάξι φτάσαμε στο αεροδρόμιο.Πηραμε τις βαλίτσες από το πορτμπαγκάζ και κατευθυνθηκαμε προς το μεγάλο κτήριο.Η Μαρία ήταν τρελα χαρούμενη εκείνη την μέρα,ήταν μέσα στα κέφια και δεν σταματούσε να με αγκαλιάζει και να με φιλάει " δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι που θα κάνω αυτό το ταξίδι μαζί σου" είπε κοιτοντας με με ένα τεράστιο χαμόγελο " εγώ να δεις πόσο χαρούμενη είμαι.Σε ερωτεύομαι όλο και περισσότερο να ξέρεις" της απάντησα και της έδωσα ένα φιλάκι στο μάγουλο.Αμεσως κοκκινησε και τα μάτια τις έλαμψαν.Αυτο το βλέμμα της ,τα μάτια της ,με κάνουν και χάνομαι.Ειναι τόσο μαγευτικά! Είμαι σίγουρη ότι αυτές οι διακοπές θα μας μείνουν αξέχαστες και για τις δύο μας...

.....

"Μαρία φτάσαμε ξυπνα" είπα στη Μαρία και την σκουντηξα απαλα στο πόδι.Το μωρό μου είχε κοιμηθεί καθ' όλη την διάρκεια της πτήσης η οποία παρεμπιπτόντως έκανε δύο ώρες μέχρι να φτάσει στο αεροδρόμιο του Παρισιού." Α φτάσαμε επιτέλους!" Είπε και ετριψα τα μάτια της από την νύστα" " το πιστεύεις ότι είμαστε μαζί στο Παρίσι;" της είπα κάνοντας της μια σφιχτή αγκαλιά' " θα περάσουμε τέλεια μωρό μου " απάντησε και μείναμε έτσι αγκαλιασμενες.

......

"Ουαου" .ήταν το μόνο πράγμα που βγήκε από το στόμα μου μόλις αντίκρισα τη πόλη του έρωτα.Πανεμορφοι δρόμοι, καλοσχεδιασμένα κτήρια , εκαντοντάδες μαγαζιά και φυσικά στο βάθος ο γνωστός πύργος ,ο πύργος στον οποίο πας και κοιτάς ψηλά όλη την πόλη και αμέσως νιώθεις ερωτευμένος. "Είναι πραγματικά ονειρική" είπε η Μαρία και είχε μείνει με ανοιχτό το στόμα." Τι λες πάμε στο ξενοδοχείο;" Είπα και αμέσως κοίταξα τριγύρω για να δω αν έχει κάπου ταξί.Μετα από κάποια λεπτά βρήκαμε ένα το οποίο μέσα σε 20 λεπτά μας είχε πάει στον προορισμό μας.Περιττο να πω ότι το ξενοδοχείο που είχαμε κλείσει ήταν 4αστερων.Εξ αρχής είχαμε συμφωνήσει ότι θα βρίσκαμε ένα πολυτελές ξενοδοχείο ,με πισίνα, γυμναστήριο,τζακουζι και ο,τι άλλο κυριλέ υπάρχει.Θελαμε να νιώθουμε σαν πριγκίπισσες.....
Αφού είχαμε  φτάσει στο ξενοδοχείο και πήραμε την κάρτα για το δωμάτιο μας, μπαίνοντας στο δωμάτιο καταλάβαινες γιατί πράγματι ήταν 4 αστέρων.Ηταν πολύ μεγάλο δωμάτιο ,με ένα διπλό κρεβάτι ,ένα μικρό σαλονακι με μια τηλεόραση , ένα μπάνιο με υδρομασάζ και φυσικά ένα  μεσαίου μεγέθους ψυγείο με ο,τι σαβουρα τραβάει η όρεξη σου: από πατατάκια και σοκολάτες μέχρι ακριβές σαμπάνιες και λικέρ.Ηταν παράδεισος" αχ είναι τέλεια.Μακαρι να μέναμε για πάντα εδώ!" Είπε η Μαρία καθώς κοιτούσε την πόλη από το παράθυρο."Συμφωνώ!Είναι ότι καλύτερο έχουμε κάνει μέχρι στιγμής" .Δεν απάντησε πάρα ήρθε προς το μέρος μου και με φίλησε στα χείλη.Μη μπορώντας να αντισταθώ εμβαθυνα βάζοντας την γλώσσα μέσα στο στόμα της.Ειχα ανάψει πολύ και το μόνο που ήθελα εκείνη την ώρα είναι ένα καυτό μπάνιο μαζί της ."Τι λες πάμε να κάνουμε μπάνιο; Είπα και την κοίταξα με ένα πονηρό βλέμμα " εννοείται" απάντησε και άρχισε να γδυνεται.Το ίδιο έκανα και εγώ και εν τέλει βρεθήκαμε να είμαστε γυμνές μέσα στην μπανιέρα κάνοντας έρωτα.  ... ..

Όταν τελειώσαμε , βγήκα πρώτη εγώ αφήνοντας την Μαρία μέσα στο μπάνιο.Σκουπιστηκα, στέγνωσα τα μαλλιά μου και ντύθηκα.Ημουν έτοιμη για βραδινή βόλτα στην πόλη μαζί με την αγάπη μου.Ωσπου ξαφνικά ακούστηκε ο ήχος των μηνυμάτων του κινητού μου.Απορημενη κατευθυνθηκα προς το κομοδίνο που ήταν το κινητό και το άνοιξα για να δω ποιος ήταν . Σοκαριστηκα με το όνομα που είδα στην οθόνη όπως και με το μήνυμα που είχε σταλεί.
Απο Ελένη προς Λίνα: θέλω να μιλήσουμε.Μπορουμε να βρεθούμε αύριο;
Χωρίς πολυ σκέψη της απάντησα
Λίνα προς Ελένη: Βρίσκομαι σε διακοπές αυτή τη στιγμή.Θα κανονίσουμε όταν γυρίσω.Ελπιζω να είσαι καλά
Αγχωμενη περίμενα να απαντήσει.Πως το έπαθε και έστειλε; Λες τελικά να της είπε η μάνα της όλη την αλήθεια.Πραγματικα το μόνο που θέλω είναι να τα ξεχάσουμε όλα και να ξαναγίνουμε όπως ήμασταν πρίν.Τις σκέψεις μου διέκοψε ο ήχος του κινητού.Ηταν εκείνη.
Ελένη προς Λίνα: πέθανε η μάνα μου Λίνα.Δεν είμαι καθόλου καλά.

Μόλις διάβασα την πρόταση μου έπεσε το κινητό από τα χέρια.Δεν συμβαίνει αυτό.Αποκλειεται.Μου κάνει πλάκα.Ξαφνικα άρχισα να κλαίω με λυγμούς και έπεσα κάτω.Ηταν ότι χειρότερο μπορούσε να συμβεί αυτή τη στιγμή.Δεν γίνεται να πέθανε.Πώς; Γιατί;;; Αυτές ήταν όλες οι σκέψεις που ήρθαν στο νου μου καθώς εκλεγα ώσπου ήρθε η Μαρία τρομαγμένη κοντά μου.........