Szerdára a farsangi őrült hangulat továbbra se csillapodott,sőt nem túlzok,ha azt mondom,hogy inkább fokozódott.Mindenki a jelmezötleteiről diskurált a másik féllel.
Angol előtti szünetben a nyelvi előadóban tartózkodtam,mivel láttam,hogy kint elkezdett szakadni a hó. Többen is úgy döntöttek,hogy követik az ötletemet,például Reniék is. Reni éppen kókuszkockát evett,Virág pedig az ujjaira firkált valamit. Persze nem hiányozhatott közülük a hűséges pincsi kutyájuk se,vagyis Neményi.Állandóan Reni körül van,szinte képtelenség a lány közelébe kerülni. Neményi szokásához hűen valami magazint olvasott. Már nagyon untam magam,ezért kivettem a zenelejátszómat.Az órán úgyis hallgatnám,így gondoltam akár korábban is elkezdhettem,ám hiába próbáltam bekapcsolni nem sikerült. Egyből beugrott,hogy elfelejtettem feltölteni. Mivel nagyon nem volt kedvem végighallgatni az angol órát,előrehajoltam és óvatosan meglöktem Reni vállát. Ő hátrafordulva kérdőn nézett rám.
-Van nálad zenelejátszó?-kérdeztem.
-Aha,odaadjam?-kérdezte,miközben már nyúlt is a táskájáért.
-Légyszi. Lemerült az enyém,és kell valami angolra-adtam magyarázatot.
-Tessék-tette le a padomra. Megköszöntem,majd a fülembe nyomva a fülhallgatókat azonnal elkezdtem nyomogatni a készüléket.Azt hittem képzelődök,mikor meghallottam a nagyanyám zenéit. Ez talán a karma játéka velem,amiért mindig leszólom a zenéket amiket hallgat? Mit keresnek ilyen ősi számok egy fiatal lány lejátszóján? Sajnos nem tudtam visszafogni,hogy a véleményem kiüljön az arcomra. Fintorogva vettem ki a fülhallgatókat a fülemből.
-Mi ez?-kérdeztem Renire nézve. Reménykedtem,hogy a válasza megerősít abban,hogy csak képzelődtem,amikor Beatles-t hallottam.
-Beatles-mondta halkan. Ezek szerint nem hallucináltam.
-Van rajta rádió-mondta hirtelen.
-Oké-könnyebbültem meg,és azonnal átnyomtam,majd lehajtottam a padra a fejemet. Angol végéig meg se mozdultam,majd óra végén visszaadtam a lejátszót.
Még sűrűbben esett a hó,mire a sulinak vége lett. Mi az épület előtt éppen hógolyókat gyártottunk,mikor kijött Reni és Virág is.Reni arra várt,hogy Virág felvegye a halálfejes sapkáját,de közben Ricsi megdobta őt egy hógolyóval,ami szétporladt a sálján.Persze Virág annyira nem díjazta,és ennek hangot is adott. A következő pillanatban kijött a portás,és elhajtott minket melegebb éghajlatra.
Ekkor érkezett meg Dave apja is a kocsival. Dave miközben beszállt még odaszólt nekünk.
-Akkor találkozunk egy óra múlva
-Mi lesz egy óra múlva?-kíváncsiskodott Virág. Na ezt a helyzetet nem hagyhattam ki,ezért gyorsan reagáltam.
-Szánkózni megyünk. Jöttök?-kérdeztem látszólag lazán,de csak látszólag,mert belül azt mantráztam,hogy mondjanak igent. Na jó engem inkább csak Reni válasza érdekelt,de tudtam jól,hogy nagyobb valószínűséggel jön,ha Virág is velünk tart. A lányok már csak ilyenek.
-Én nem. Ma 30 Seconds to Mars-délutánt tartok-felelte Virág. Na ezt közülünk senki nem értette,ezért kérdőn néztünk rá.
-Jared Leto videókat néz a neten,és befordul-adott magyarázatot Reni.
-Jó program-mondta gúnyosan Ricsi.
-És te?-fordultam Reni fele. Türelmetlenül vártam a válaszát,miközben az járt a fejemben,hogy milyen jól áll neki,hogy a hidegtől kipirult az arca.Gyönyörű volt.
YOU ARE READING
SZJG-Együtt Cortez szemével
Teen FictionFolytatás Munkáim: SZJG-Kezdet Cortez szemével SZJG-Együtt Cortez szemével