Február 10.-11. Kedd-Szerda

3.7K 122 47
                                    

A fene se gondolta volna,hogy a tegnapi elhatározásomat majd ilyen nehéz lesz betartani. Szörnyű érzés volt,hogy távol kell tartanom magam Renitől. Valahol legmélyen reménykedtem,hogy haragszik rám a tegnapi eset miatt,így megkönnyíti nekem az elhatározásom véghezvitelét. Közben pedig pokolian éreztem magam,mikor eszembe jutott,hogy milyen csalódott arccal nézett rám,és ez a kettős érzés teljesen összezavart. Már magam sem tudom,hogy mit is akarok valójában.

Irodalomra Kardos kijavította a többiek dogáját.Csupán három ötös lett,a többi egyes és kettes. Nem nehéz kitalálni,hogy Reni,Kinga és Neményi kapott jelest. Reni lehajtott fejjel,sietős léptekkel ment ki a dolgozatáért,majd az óra további részében a könyvébe mélyedt. Mikor kicsöngettek,Kardos magához hívta Renit. Én gyorsan kislisszoltam a teremből,mielőtt elkap engem is,és számon kéri rajtam,hogy aláírattam e a nagyszüleimmel a tegnapi beírását az ellenőrzőmben. Természetesen nem elégedett meg azzal,hogy beír egy egyest,neki bele kellett kevernie a nagyiékat is. Péntekre akarja őket beráncigálni.Tegnap nem szóltam nekik se erről,se az egyes dogáról.Annyira jó hangulatban voltak,nem akartam elrontani a kedvüket,de ma már nem úszom meg.

Földrajzon Dave húzta ki a gyufát Farkas tanárnőnél.Éppen diavetítést tartott a kőzetekről,mikor elkezdte magyarázni,hogy néhány darabba az idők során a tenger belemosta a kagylókat,és,hogy ezek milyen jól látszódnak a képeken. Na erre Dave bekiabálta,hogy ő photoshoppal jobbat csinál.Az egész osztály jót derült a beszóláson,kivéve a tanárt. Bosszúból lefeleltette őt. Nagy nehezen az osztály összesúgott neki egy kettest.

Ebédszünetben a srácokkal lent az udvaron az árkádok alatt dumáltunk,mikor Zsolti mellett megállt Tarr Zsófi.A következő pillanatban már egy szilikon karkötőt nyújtott felé. Zsolti lesápadt fejjel vette el tőle,mire Dave hangos röhögésben tört ki. Dave hatására mindannyiunkból szintén feltört.Tudom nem volt szép dolog kiröhögni,de már rég rájöhetett volna,hogy ő csak a folyamatos szívatások áldozata. Lehet,hogy most már tisztában lett vele,mert gyorsan beviharzott az épületbe.

A nap folyamán még én is kaptam egy pár karkötőt,de egytől-egyig hidegen hagy. Akkora hülyeségnek tartom ezt az egészet. Persze azért nem kerülte el a figyelmemet,hogy Reni napközben szert tett egy újabb darabra. Ha jól láttam,akkor most egy virágmintással gazdagodott a meglévő zöld mellé. De vajon kiktől kapta őket? Nem kéne,hogy érdekeljen,de majd kirágja az oldalamat a kíváncsiság.Ha az egyiket mondjuk Neményitől is kapta,akkor ki lehet az aki szintén ilyen közel áll hozzá? Nem akartam ezen agyalni,de egyszerűen nem tudtam a gondolataimat másfele terelni. Bezzeg a nagyiéknak egy szempillantás alatt sikerült elterelnie,amikor bevallottam nekik az egyest,és,hogy meg kell jelenniük pénteken órák után a magyartanárnál. Általában nagyon lazák,és minden pillanatban érzem,hogy őszintén szeretnek engem,de amit ilyenkor kapok azt nem teszem zsebre. Tudom,hogy csak jót akarnak nekem,és azzal is tisztában vannak,hogy mennyire semmilyen a kapcsolatom a szüleimmel,de ennek ellenére nem mondhatom el nekik,hogy csupán azért nem lett megírva a házidoga,mert zavar,hogy Neményi Reni és köztem áll.

Szerda reggel a suli előtt voltunk Reniékkel kiegészülve,mikor Kinga is megjelent a köreinkben.

-Hogy álltok a karkötőkkel? Én eddig hetet kaptam-dicsekedett miközben már húzta is fel a kabátja ujját,hogy bizonyítsa,hogy nem túloz.

-Ez egy hülyeség-reagálta le Dave.

-Tehát egyet sem kaptál-gúnyolódott vele Kinga.

-Kinek kell? Ha akarok,veszek magamnak-próbált visszavágni Dave. Kinga nem is foglalkozott vele,inkább a többiek fele nézett.

-Kettő-mondta Reni

SZJG-Együtt Cortez szemévelWhere stories live. Discover now