Február 25.-Szerda

3.4K 115 34
                                    

Másnap reggel lelkiismeret-furdalással,a szemerkélő eső miatt fejünkre húzott kapucniban álltunk mind a négyen a suli lépcsőjénél. Bemehettünk volna,de Renit vártuk mindannyian. Tegnap hamar beláttuk,hogy mekkora barmok voltunk,de nem tudtuk jóvátenni,mert Reni teljesen elzárkózott tőlünk. Ricsi a főbűnös úgy gondolta,hogy biztos ami biztos meglepi Renit egy citromos minyonnal is. Az ízválasztást nem bízta a véletlenre. Aki egy kicsit is megfigyelte a lányt,az láthatta,hogy Reni elég sűrűn választja ezt a sütit. Mikor végre megláttuk Reni apukájának a kocsiját közeledni,Ricsi felkészülve a kiengesztelésre vett egy nagy levegőt és várta,hogy Virággal kiegészülve Reni a közelünkbe érjen.
Nem is tudom,hogy mire számítottunk,de a két lány odaköszönt és haladtak is tovább. Még csak nem is lassítottak. Szerencsére Ricsi gyorsan kapcsolt és Reni után iramodott majd elé állva megállásra kényszerítette őket. Szó nélkül a lány felé nyújtotta a mostanra már félig elázott sütit.

-Mi ez?-kérdezte Reni csodálkozva. Gondolom erre ő sem számított.

-Citromos minyon-válaszolta Ricsi,majd bevetette a kidobott,ázott kiskutya nézését. Még magam is meglepődtem,amikor feltűnt,hogy ez be is vált neki,mert Reni elmosolyodott. Lehet,hogy nekem is ezt kéne nála alkalmaznom?

-Vettél nekem minyont?-kérdezte még mindig hitetlenkedve.

-Aha.Dühös vagy még?-kérdezte Ricsi most már komolyabban.

-Nem.Nem is voltam-mondta Reni. Na persze,el is hiszem,hogy nem volt.Akkor miért nem beszélt velünk tegnap? Azt hiszem egy kicsit füllentett a kisasszony,de ha egy ázott minyontól ennyire ellágyul,akkor tőlem kap egy egész raklappal.

Végül Virággal együtt visszasétáltak hozzánk.

-Minden oké?-kérdeztem tőle,és közben mélyen a szemébe néztem. A szemei ma reggel is gyönyörűen csillogtak. Egész nap tudnék bennük gyönyörködni.

-Aha,köszi-vonta meg a vállát lazán.

-Te,Reni, akkor nincs harag?-érdeklődött Dave is.

-Nincs-biztosította őt is a lány.

-És ízé. A kémia...-próbálkozott Dave. Ez egy barom. Egy perce sincs,hogy kiengesztelte őt Ricsi,Dave meg mindent elront. Reni viszont csak felnézett az égre,majd elnevette magát.

-Adom-nyúlt be a táskájába,és még mindig nevetve rángatta ki belőle a füzetét.

-Figyelj.Azt megeszed még?-kérdezte tőle Zsolti miközben Reni mellé lépett és közben az egyre jobban szétázó minyonra nézett.

-Nem,a tiéd lehet-adta át neki Reni,majd Virággal bementek az épületbe.

Tesin a terem egyik felében a fiúk fociztak,a másikban a lányok röplabdáztak. Reni a lelátón ült és könyvet olvasott. Gondolom felmentést kapott,de az okát nem tudtam. Reméltem,hogy nem betegszik le. Azért a játék közben fel-felpillantottam rá,de azért a labdát is követtem a szememmel,mielőtt a srácoktól kapok a fejemre. A jókedvem addig tartott,amíg meg nem láttam,hogy Neményi kihasználta a helyzetet és felült Reni mellé.Azt már megszoktuk tőle,hogy csak akkor vesz részt az órán amikor jegyet kapunk rá,de ez aljas húzás volt még tőle is. Tudta,hogy így zavartalanul lehet kettesben a lánnyal. Idegességemet még fokozta amikor láttam,hogy Reni jókedvűen társalog azzal a tetűvel.

Infóra már sikerült lenyugodnom. A srácokkal rickrolloztunk. Ez egy internetes trükk. Az a lényege,hogy egy teljesen ártatlan témához küldünk egy linket,amire rákattintva mindig Rick Astley:Never Gonna Give You Up című száma játszódik le.Tudom elég gyerekes,de mentségünkre legyen szólva,hogy még Tölgyessy tanár úr is jó poénnak tartja. Sorra dőlt be mindenki az átverésnek,viszont Renivel nem bírt senki.Nagyon okos ez a lány. Titokban nagyon büszke voltam rá.Persze egy idő után már mindannyian kihívásként fogtuk fel ezt a lehetetlennek vélt feladatot. Közös cél lett,hogy valakinek sikerüljön Renit átvernie.

SZJG-Együtt Cortez szemévelWhere stories live. Discover now