losování

292 19 4
                                    

Nadešel čas, matka seděla na své královské stolici, honosné tmavě modré šaty si naposledy upravila a nasadila typický úsměv, který měla vždy, když se blížili novináři s kamerami. Po její levici seděl Márv a vedle něj Isa. Já měl své křeslo po její pravici.

Velká síň, v níž jsme se nacházeli, byla téměř plná. Byly zde všechny matčiny dvorní dámy, hlavní generálové a vůdci královské gardy, novináři a další vysoce postavení lidé. Na druhé straně, v rohu místnosti, stála moje komorná a chůva v jedné osobě. Očima, v niž zářily jiskřičky, mě sledovala. Hned jak zjistila, že ji sleduju, zvedla zaťaté dlaně nad hlavu a vyjádřila mi tím nesmírnou podporu.

Muž, který stál vedle mé stolice po pravici, dlouhou dřevěnou holí třikrát udeřil do země, čím v sálu ujednal ticho. Matka do mě nenápadně dloubla, a mně nezbývalo nic než se postavit a začít mluvit.

"Drazí obyvatelé Illei, milé dámy a pánové, dovolte mi, abych vás přivítal při této slavností události." s tím nejvážnějším výrazem ve tváři jsem vstal a prolomil ticho. Zuřivý reportér v červeném obleku začal dělat jeden snímek za druhým. Nevšímej si toho. Opakoval jsem si ve své hlavě.

"Dnes je tomu přesně 25let, co si můj otec vybral za svou ženu mojí milovanou matku, právě díky selekci. A možná právě proto, jsme se rozhodli uspořádat tuto oblíbenou záležitost znovu, všechny ženy a dívky, jenž by měli zájem sdílet se mnou svůj život, své obálky již odeslaly. "

V ten moment přistoupilo devatenáct strážců s devatenácti průhlednými mísami, v níž byli obálky. V každá míse byli přihlášky z jednoho kraje, z 35 krajů matka včera vybrala losem 19.

"Aby soutěž byla spravedlivá, bude se losovat." Promluvil výrazným hlasem muž vedle mě, čímž mi dal najevo že mám začít.

První mísu z provincie Allens nesl Tendros, i když toto nebyla jeho práce, vydupal si, že ponese jednu z mís.
Tvrdil, že díky němu si určitě správně vylosuju. Nedokazal jsem určit zda to bere vážně, nebo si z celé téhle bravurně vymyšlené šaškárny dělá srandu. Víc jsem se ale přikláněl k druhé možnosti.

Vytáhl jsem obálku otevřel ji a přečtl: "Z provincie Allens" odmčel jsem se a zadíval na fotku dívky, která by mohla být mojí novou ženou, "Alice Welman, pátá kasta" přečetl jsem.

V sále zazněl potlesk. Já jsem přihlášku složil znovu do obálky a položil ji na stříbrný tác, který držel muž v červené uniformě vedle mě.

Poté jsem losoval obálky z Angels z mé provincie. Tmavovlasému vojakovi, jenž mísu nesl, se klepali ruce. Odhrnul jsem několik vrchních obálek a jednu vyndal a otevřel. "Z provincie Angels, Marylin June Scott, druhá kasta." Tentokrát byl potlesk hlasitější i delší.

Přede mě už přišel další člen naší vojenské čety s miskou na níž bylo napsáno Belcournt, znovu jsem vytahl obálku a zní vyndal přihlášku
"Callao Orton, také druhá kasta"
Z fotky na mě vykukovala dívka, jejíž fialové vlasy, ve mě vzbuzovali dojem, že jsou nekonečné. Přechod z tmavých do těch nejsvětlejších odstínu, jako by tento pocit ještě podtrhl.

Obálky z další nádoby přiletěli z Columbie, stejným způsobem jsem vytáhl jednu z obálek. "Bianka Katie Aiken, 3 kasta" přečetl jsem jméno dívky, jejíž vlasy byli ještě víc výstřednější, než předchozí soutěžící.

Poté drobný klučík v uniformě přinesl nádobu s přihlášky z Dakoty. Spoustu vrchních přihlášek, jsem odhrnul na starnu a rukou jsem zajel do spodu nádoby, odkud jsem vytáhl jednu pomačkanou obálku, tu jsem následovně i otevřel.
"Skyler Blake, pátá kasta, z Dakoty"

Hned už u mě stál další člen vojenské gardy s přihlášky z Denbeigh. Vždycky jsem měl problém vyslovit název této provincie. A tak jsem se ihned rozhodl že přečtu pouze jméno dívky. Vzal jsem hned vrchní obálku a otevřel ji. "Lia Jonesová, pátá kasta"

Přihlášky z Dominici nesl urostlý voják s hrdým výrazem. Sahnul jsem po jedné z obálek. "Z Dominici Samantha DeVin kasta šestá." přečetl jsem. Na fotce byla dívka s velmi krátkými vlasy a vlídným úsměvem.

Nedokázal jsem určit kolik obálek jsem již přečetl a kolik mi jich ještě zbývá, ale už teď mi přišlo, jako bych tu před tím davem stál již hodiny.
Z myšlenek mě vytrhl další hoch v uniformě s nadobou, naplněnou přihlášky z Fennley.

"Rose Stark, kasta třetí"
Na fotce byla usmívající se tmavovlasá dívka. Tvoje jméno se mi fakt líbí, Rose jako růže, těch máme v zahradách spousty, a přesto je každý květ jiný. Miluju růže, pomyslel jsem si a schoval jsem přihlášku znovu do obálky.

Provincie Hudson je jedna z největších, a možná právě proto další voják přinesl obrovskou mísu se spoustou přihlášek. Zahrábl jsem rukou někam do poloviny a vyndal jednu z obálek. "Z Hudsonu, Ashley Midnight, sedmá kasta." Přihlášku s fotkou hnědovlasé dívky jsem znovu složil do obalky a položil na stříbrný podnos, který se pomalu začal plnit.

Obálek z Kentu bylo podstatně míň než z předchozích provincií. Rukou jsem jednu náhodně vytáhl. "Ellysa Ashbee, druhá kasta" To jméno mi něco říkalo, jediné na co jsem si však vzpomněl byl lék Ashbeanol.

Nasledovala provincie Likely "Maisie Hale, třetí kasta." Z fotky na mě koukala světlovlasá dívka s velkými očima, které jsem si přál vidět naživo.

Přihlášky, který přinesl voják černé pleti byli z Midstonu. "Alison Kaya Sevill pátá kasta" Z fotky na se na mě dívala dívka s dlouhými vlasy, které ji padali okolo obličeje. Vypadala trochu ustrašeně ale sympaticky zároveň.
Ottato, byla další provincie, už jsme se blížily ke konci napadlo mě. Vyndal jsem jednu obálku, jejíž papír vypadal trochu zežloutle. "Z Ottato Rylie Benett, sedmá kasta" přečetl jsem jméno další z dívek, které teď budou bojovat o mé srdce.

Pak na řadu přišla provincie Paloma. Stejně jak u předchozích jsem vytáhl jednu obálku a přečetl jméno dívky. " Arline Kate Rogers, šestá kasta" Papír s dívčinou fotkou jsem složil a položil na stříbrný podnos.

Nasledovala provincie Sonage. Bez přemýšlení jsem vzal a otevřel první obálku. Když jsem však pohlédl na jméno zarazil jsem se. "Ze Sonage," promluvil jsem a snažil jsem se zakrýt překvapení. "Alexandra Arrow, druhá kasta." Z fotky se na mě usmívala dívka, kterou jsem znal. Byla to modelka, která se do mého života chtěla dostat už několikrát.

Poté jsem vytahl obálku z mísy s nápisem Sota "Kethrin Whodsnova, třetí kasta." Znervozňovali mě všichni ti reportéři čím dál víc, ale uklidňoval jsem se tím že se blížíme ke konci.

Další nádoba obsahovala přihlášky ze st. George. Znovu jsem rukou zabrousil trochu hlouběji, přece jen volím si tu ženu, tak bych to měl dělat pořádně.

"Ze st. George Lindsay Parker, třetí kasta"
Drobná blondýnka na fotce měla skoro stejné vlasy jako má sestra. Hned mě napadlo jestli bude klidná a milá jako se zdá nebo stejně tvrdohlavý blazínek, jako je Isa.

"Ze Sumner Avery Lynch, čtvrtá kasta."
Na fotce byla dívka s mandlovými kukadly, které mě hned upoutali. Vypada tak, nedokázal jsem najít to správné slovo, jemně.

Wawerly, byla další provincie naší země. Z vážným výrazem jsem znovu zahrabl mezi obalkami. Člověka by ani nenapadlo, že prohrabování mezi těmito tenkými papírky vůbec není jednoduché. Otevřel jsem jednu z obálek a přečetl: "Geirgiana Emily Granger, osmá kasta" To je ale krkolomné jméno pomyslel jsem si, ale zalíbilo se mi natolik, že jsem si ho ještě několikrát zopakoval v hlavě.

Zuni, byla poslední provincie a také poslední obálka s poslední soutěžící. Soutěžící. To je divné pojmenování, pro dívky, jenž se snaží bojovat o mou přízeň, ale defakto soutěží, tak proč je tedy tak nenazývat?
"Ze zuni, Tinna Monroe kasta čtvrtá." Dívka se spostou pih na obličeji mě upoutala, vypadala velmi odhodlaně a plaše zároveň.

Žádné další obálky už nepřišli, bylo vylosováno.
Teď už stačí vybrat si ženu, s níž budu trávit zbytek svého života.
Jak jednoduché.

Selekce RPGKde žijí příběhy. Začni objevovat