Z pohledu prince:
Když se všechny formality vyřešili, já si konečně mohl jít lehnout do mého pokoje a důkladně si prohlédnout přihlášky všech dívek, jenž už byli připravené na mém stole.
Otevřel jsem dveře a ihned ze sebe strhl vršek uniformy. Zbystřil jsem na stříbrný podnos s obálky na mém pracovním stole. A také Isu, jenž se pokoušela schovat pod stolem, v rukou třímala jednu z obálek. Hlavu měla odvrácenou, takže doufala, že když ona nevidí mě, já nevidím ji.
Okamžitě jsem přišel ke své skříni a otevřel ji. Jak jsem předpokládal byl tam Marvin. Vesele se usmál. "Jé Lu, co tu děláš?" V ruce měl také jednu obálku.
Mezitím už byla Isa na nohou, a začala se snažit žehlit jejich průser.
"Lu, mi jsme se jen chtěli podívat na ty holky, jestli tam ňáká nebude i pro Marvina. Mamka říkal, že pro něj už se selekce dělat nebude, tak jsem myslela, že by sme mu mohli jednu vybrat." Isa dělal vše s dobrým úmyslem, i když to tak často nevypadalo."Isabello! Marv si může vybrat jakoukoliv ženu bude chtít, má nekonečné možnosti, to mě systém týhle zpropadený země omezuje na devacet holek, co když se do žádné nezamiluju? Co potom?" Zvýšil jsem na svou sestřičku hlas, přestože jsem to neměl v úmyslu. Sklonila hlavu a podívala se na mě velkými mokrými kukadly.
"Promíň" pípla a vypařila se z pokoje hned za Marvinem, který bez povšimnutí zmizel.
Na zemi po nich zůstala ležet jedna obálka. Zvedl jsem ji a otevřel. Byla to přihláška modro-vlasé dívky. Co by asi matka řekla takhle výstřední královně? Pomyslel jsem si a položil přihlášku mezi zbylé
Z pohledu princezny Isabelly:
Už jsem se nemohly s Ellie dočkat, až dorazí první dívky. Výběr princezny pro Lua je přece lepší než výběr krále pro mamku. Ale doufám že tam nebudou žádné hysterky a fifleny. Mohla by tam být nějaká slečna, kterou by bavilo uklízet můj pokoj s tou bych si rozuměla. Nechápu k čemu mám komornou, když si uklízím sama.
Mohly by mi začít podlejzat, abych je měla ráda to by byla sranda. Ony by si mě hýčkaly a já bych je buď měla ráda nebo bych předstírala, že je mám ráda a pak bych Luího přemluvila, aby je vyhodil. Taky bych mohla rovnou vybrat princeznu pro Márvina, chudák jemu už se selekce dělat nebude.El je moje kamarádka, sice maminka nechce abych se sní bavila, že je prý šestá což nedává smysl, když má jen dva starší sourozence, takže je třetí stejně jak já, ale zpět k tématu. Čekaly jsme asi hodinu, možná i dále, než jsme zahlédly první holku. Zdála se být milá, vystoupila z vozu a rozešla se ke komorným, které na ní čekali před vstupem. Když ji vedly do pokoje vypadalo to, jako by si s nimi povídala.
"Ta vůbec nevypadá ošklivě a jé hele ona si s nimi asi povídá, nebo to tak vypadá," promluvila jsem k El
"Asi jo." Přilepila El nos na sklo, aby lépe viděla."Hele El vyndáme si k tomu panenky a budeme vyhlížet dál co ty na to? Nesmí nám ani jedna utéct." Došla jsem pro panenky a začaly jsme si hrát a vyhlížet zároveň, když tu se mi zachtělo na záchod.
"El mě se chce hrozně čůrat"
"tak si dojdi na záchd" odbyla mě El."Jenže já se zvednu a hned jak odejdu přijede další."
"I to se může stát, ale pořád lepší než když se nám tu počůráš, já to po tobě uklízet nebudu!"
"Na co tady máme uklízečky?" chvíli jsme mlčely a já se pak zvedla a šla. Sedím na záchodě, když uslyším hlasitý smích El.
Volala na mě: "Přijela další!"Z pohledu Isabelly od: @DufkovaAlzbeta
ČTEŠ
Selekce RPG
FantasiaPřihlašte se a bojujte o prince i královskou korunu! I Vy můžete vyhrát! Selekce RPG Přihlášky otevřeny! Více informací v knize!