Život v Illei

342 21 0
                                    

Celá Ilea je rozdělená do kastovního systému. Ač už se v minulosti někteří vládcové pokoušeli tento systém zbourat, vždy se k němu Ilea vrátila.
Za vlády krále Fredericka Artura Emersona a jeho ženy Madeline, lidé sice žili v kastách, ale všichni měli příbytek nad hlavou a každý den co do žaludku, aniž by se museli dří od rána do noci. Osmá a sedma kasta defakto neexistovala.
V podobném duchu na trůn usedl i jeho nejstarší syn Philip Edgar, který si svou ženu Rayen vybral v Selekci. Rayen byla modelka z druhé kasty, a spoustu lidí je přesvědčeno, že krále Philipa si obmotala kolem prstu, díky své kráse.
Spolu měli tři děti. Nejstaršího prince Louiho Artura, prince Marvina a nejmladší Isabelku. Poté co Philip zemřel Rayn se ujala vlády. Teodor, mladší bratr Philipa, sice usiloval o trůn, ale nepovedlo se. Většina se domnívá že po tomto neúspěchu úplně rezignoval a schoval se do ústraní. Nikdo však jistě neví, co ve své vile v provincii Labrador dělá, a zda žije sám.
Ilea po celá desetiletí žila v míru. Teď se ale rozpadlo spojenectví s Novou Asií a někteří se bojí valky, jejíž vůně jako by visela ve vzduchu.
Znovu se obnovila osmá a sedmá kasta a lidé chodí čím dál častěji spát s prázdným žaludkem. V některých částech země se šíří fámy, že pár provincií ovládli rebelové a snaží se znovu obnovit pořádek. Nikdo však tyto informace nedokáže potvrdit, neboť cestovat mezi provinciemi pro lidi nižší než třetí kasty je momentálně prakticky nemožné.

Více o kastach:
Následující informace jsou pro lepší představu o životě v kastách, podle toho by se měli odvíjet možnosti, zkušenosti a minulost vaší postavy.

1.Kasta
- Královská rodina
- Do této kasty se také dostane výherkyně selekce a její nejbližší rodina.

2.Kasta
- Sportovci, zpěváci, herci, modelky, moderátoři, politici, hradní stráže a vojenští členi. (Jejich děti)
- Tito lidé si můžou dopřát luxusu. Většinou žijí ve velkých domech a vlastní spoustu dalších pozemků, chat a vil. Majetek záleží samozřejmě na jejich úspěchu, většinou mají i své služebnictvo.
- Vojáci a hradní stráže, kteří do této kasty také zapadají, však žijí a pracují v paláci.

3.Kasta
- Vynálezci, učitelé, filozofové, vědci, lékaři, veterináři, zubaři, architekti, inženýři, knihovníci, terapeuti, psychologové, filmoví režiséři, hudební producenti, právníci a spisovatelé.
- Třetími se také stávají dívky, které při Selekci neuspěly.
- Tyto lidé si také můžou dopřát spoustu věcí. Záleží zde ale na jejich úspěchu a platu. Někteří můžou vlastnit majetek ve stejné hodnotě jako druzí, jiní mají v uvozovkách pouze velký dům se zahradou a paní na domácí práce jen na jeden den v týdnu.

4.Kasta
-Klenotníci, realitní kanceláře, pojišťovací makléři, šéfkuchaři, stavební manažeři, majitelé nemovitostí, obchodníci a zemědělci.
- Majetek v této kastě se také odvíjí od zeměstnání. Nejúspěšnější obchodníci de můžou pyšnit velkým domem, avšak farmáři jsou rádi za střechu nad hlavou a teplé jídlo dvakrát denně.

5.Kasta
- Komedianti, včetně divadelních herců, hudebníků, zpěváků, tanečníků, fotografů, artistů a cirkusových herců.
- Opět záleží na tom jak zámožná rodina je, někteří žijí v rodinných domcí a ač není jídla nazbyt vždy se pro každého aspoň trocha zbude. Jiní žijí v malých bytech do niž ze střechy prší a okny profukuje vítr a jsou rádi za každý vydělaný peníz.
- Spoustu těchto lidí nemá stálou práci a žijí ze dne na den, někdy se mají lépe jindy dřou bídu s nouzí.

6. Kasta
- Tajemníci, číšníci, servírky, pokojské, hospodyně, švadleny, úředníci, kuchaři a řidiči.
Sloužící v paláci jsou šestí, kromě strážců.
- Tito lidé jsou rádi za každou práci. Převážně sem patří sloužící v paláci, kteří v paláci i bydlí, díky tomuto příbytku se můžou považovat za šťastlivce, ale i lidé sloužící u druhých a třetích.
- Jsou rádi za jakýkoliv přístřešek nad hlavou a hlad jim není vůbec cizí. Za vlády královny Rayen se mají stále hůře a hůře.

7.Kasta
- Manuální pracovníci včetně zahrádkářů, stavebních dělníků, zemědělských rukou, "sberači odpadků."
- Jsou si velmi podobní se Šestými, až na to, že jejich práce je více náročná a musí pracovat venku za každého počasí. Neodmítnou žádnou práci, jsou vděční za jakékoliv jídlo a bydlení.

8.Kasta
- Žebráci včetně duševně/tělesně nemocných lidí, závislých, utečenci, imigranti a nelegitimní, bezdomovci.
- Osmí jsou lidé, kteří byli opuštěni nebo osiřeli a nebo nemohou prokázat svou kastu.
Lidé, kteří jsou nezaměstnaní a žebrají na ulicích.

Bez kasty:
Rebelové, často se považují za osmé.
Královská rodina a lidé z vyšších kast jejich existenci popírají.

Za předpokladu že je vaší postavě 16-20 let pamatuje si vládu krále Philipa. Jelikož Rayen usedla na trůn před šesty lety. Pokud jsou ze čtvrté a nižší kasty je velmi pravděpodobné že za posledních šest let někdo z jejich rodiny mohl přijít o práci, mají nižší plat, nedostává se jim zdravotní péče, nemohou si dovolit spoustu věcí, jako tomu bylo před vládou Rayen.
Občas se v některém kraji zbouří proti vládě Rayne, ale tyto akce jsou vždy rychle potlačeny vojáky, kteří mají pravomoc kohokoliv uvěznit.

Všude se šušká o Rebelech, kteří se snaží nastolit spravedlnost. Většinou jsou ale jejich akce tajné, obzvláště v paláci se je snaží utajit.

Selekce RPGKde žijí příběhy. Začni objevovat