Jakož to vaše oblíbená redaktorka jsem se dostavila do paláce. A pro Vás vyspovídala několik dívek, které se účastní Selekce. A položila jsem jim několik otázek, a proto neváhejte číst dál!
1) Proč jste se přihlásila do Selekce?
Geirgiana "Žiju v osmé kastě, nemám kde bydlet a často ani co jíst, proto nemá ani co ztratit. Chtěla jsem to zkusit a ono to vyšlo, tak tu jsem."
,,Asi jsem to prostě chtěla zkusit. Chtěla jsem zkusit žít na nějakou dobu nějak jinak. Když to nevyjde, vrátím se zpátky domů, do třetí kasty, nic se nezmění. A pokud by to náhodou vyšlo a já bych měla žít v tomto paláci i dál, bok po boku s princem, tak...,tak by to prostě byla další součást dobrodružství." Odpovídá zas Bianka
"Do selekce jsem se přihlásila z jednoho jediného důvodu. Celý život chodím na ulici okolo lidí, kteří by mě neměli zajímat, ale zajímají mě. Zajímají mě jejich příběhy. Proč a jak jsou tam kde jsou? Moji kamarádi chtěli abych se přihlásila. Vždy jsem se snažila pomoct lidem. A tak jsem spojila tyto dvě věci. Snad chápete." Odpovídá Skyler.
2) Jaký je rozdíl mezi životem zde v paláci a tím jak jste žili doposud?
Arline: Já jsem žila i před selekcí zde v paláci, pracovala jsem jako kuchařka v královské kuchyni. Život se mi ale i přes to změnil, mám velký pokoj a jídlo které si jen můžu přát. Dřív jsem tu sloužila a teď můžu být ta, která se nechává složit. Na to si ale pořád nemůžu zvyknout."
"Život v paláci vám přípraví každý den něco nového. Těšíte se na zítřek a jste plná očekávání. U nás doma den co den probíhal stejně. Avšak byla jste stále zahrnována láskou svých rodičů a to pak většina věcí šla sama" doplňuje Kethrin.
"Těžko se vybírá jen jeden, těch rozdílů je opravdu mnoho. Překrásné šaty, vynikající jídlo... ale na co jsem si stále nezvykla jsou mé komorné. Vnímám je spíše jako přítelkyně, bez nich bych zde byla naprosto ztracená." Rozplývá se nad životem v paláci další soutěžící Avery.
"Je to zde mnohem větší, a mám dvě laskavé komorné, to jsem doma neměla. Taky mi to tady zatím přijde velmi pohodové. Všechno se dělá pomalu a důkladně. Ráno dlouhá snídaně, poté dlouhé vybírání šatů a převlékání, dlouhý oběd a už hnedle máte večer." Usmívá se Lindsay.
Na to že to je velký rozdíl se shoduje i Alice a Geirgiana.
3) Proč si myslíte že by jste měli vyhrát právě vy?
,,Možná protože jsem tu i tak nějak z jinýho důvodu. Nechci rozhodně nikoho urazit, ale myslím si, že většina ostatních dívek je tu pouze kvůli princi. I já jsem tu kvůli němu, samozřejmě, ale taky, ačkoli nevím, zda bych o tom měla veřejně mluvit, bych chtěla, aby se to v zemi trochu změnilo. Je šílený, jak lidi pořád běhaj v jednom kruhu. Je to zkrátka jeden velkej stereotyp, chtělo by to změnu.'' Odpověděla odhodlaně Bianka.
Alice zas motivačně odpovídá: "Abych lidem ukázala, že člověk nemusí být nechutně bohatý a známý, aby se stal úspěšný a něco velkého dokázal. K tomu všemu je potřeba jen odhodlání a výdrž."
4)Máte nějaké plány, pokud by jste nevyhráli? Stanou se z vás velmi známé a populární dívky třetí (druhé pokud jste v druhé kastě) kasty.
ČTEŠ
Selekce RPG
FantastikPřihlašte se a bojujte o prince i královskou korunu! I Vy můžete vyhrát! Selekce RPG Přihlášky otevřeny! Více informací v knize!