Gözlerimi açtığımda tek isteğim baştan başlamaktı.
"Aç hadi."
Gözlerim yavaş yavaş açılırken, gördüğüm görüntü hoşuma gitmişti ama sonra kendime engel olamayıp gülüşüm soldu.
"Hey ne oldu?"
"Bu hafta birisi öldü ve ben gülemem."
"N-ne? Saçmalama Min Su! Senin doğum günün ayrıca ölümleri engeleyemeyiz!"
"Hayır! Engelleyebiliriz!"
"Sen delirmişsin! Ben kimseyi öldürmem!"
Yoo Jin sinirle ellerini saçından geçirdi, şuan gerçekten sinirliydi, 'üzgünüm' diye geçirdim içimden.
"Bu işe çoktan bulaştık."
"Ben gidiyorum Min Su, bu son görüşmemiz."
"N-nasıl?"
♤
"İnsanlar korkaktırlar, onları korkularıyla tek bırakabilirsiniz, endişeleriyle yüzleştirebilirsiniz ama doğru olan korkularınızı kontrol etmektir."
Çalan zilin sesini duyduğumda cama bakmaya devam ettim.
"Hemen çıkmayın çocuklar, korkularınızı kontrol etmelisiniz aksi takdirde bazıları bundan beslenebilir."
Hocanın gözlerine baktığımda bana baktığını gördüm.
Yerimden kalkıp bay Choi'yi takip ettim.
"Beni takip ettiğinize göre bir şey söyleceksiniz sanırım?"
"Ş-şey efendim sizin hakkınızda birkaç şey duydum. Şu kehanet hakkında."
"Odama geçelim Min Su."
Uzun ve sessiz bir koridordan geçtikten sonra eski bir kapıya sahip olan odaya girdik.
"Dağınıklık için üzgünüm, aslında burası benim kendi odam olmadığı için bir şeyler yapamıyorum müdür elimden alabilir sonuçta."
Gülümseyip deri koltuğa oturdum, etraf kitaplarla doluydu.
"Fazla uzatmayacağım, kehanet hakkında neler biliyorsunuz?"
"Senin bildiğin kadarını Min Su."
"Nasıl engelleyebiliriz bunu? Ölümler başladı ve burada ben dahil tüm kızların hayatı söz konusu."
"Bak Min Su duyduğum bir söylentiye göre ölü kız kendini zaten belli ediyormuş."
"N-nasıl?"
"Ten rengi soluk, elleri buz gibi, cansız yani bir nevi gerçekten ölü gibi ama sadece söylenti."
Kafamı sallayıp etrafa baktım, bir sürü kitap vardı ve hepsi eski püsküydü.
"İstediklerini alabilirsin, ah birinde buranın tarihini anlatan olay var."
"Ölü kız olayını mı?"
"Evet."
Kitabı tam isteyeceğim sıra odaya biri daldı, gelen kişi Chanyeol'du.
"B-biri daha öldü."
♤
Gözlerimi camdan yarısı sarkan kızdan alamıyordum.
"Sanırım onu birinin kovaladığını iddia ediyorlar, camdan atlayacağı sıra cam üstüne düşmüş ve... kurtaramamışlar."
Duyduklarımı sindirmek amacıyla en uç köşelere gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dead Girl🥀 :: pcy
Mystery / Thriller'Eğer karanlıktan korkuyorsan, ölüsün demektir.' SOLTBUCKY /PCY\