3. - 2018: nyár kezdete

33 4 0
                                    

-Kérlek... Hányszor mondjam el, hogy nem jöhetsz be ha dolgozom? - mondom ideges hanggal, Lilithnek.

-De... Ez most fontos! Pasi ügy! És-

-Ha megint Taehyungról és Sugaról van szó... Akkor inkább hagy ki belőle. Szeretem a srácokat, de te nem állsz készen egy ilyen kapcsolatra. Sajnálom. - vállára raktam az egyik kezem. Megveregettem, kikerültem és mintha mi sem történt vissza sétáltam ki az épületből.

Jut eszembe! Nemsokára jön egy új lány... Azt hiszem a fiúk klipjébe kell háttértáncosnak. Fogalmam sincs, hogy hívják vagy hogy hogy néz ki, de azt tudom, hogy még egy hisztis csajt nem fogok elviselni. Csak mert szükségünk van rá, de hisztis attól én még nem fogom kedvelni.
Lassan sétálgatom az utcán mikor meglátom a volt osztálytársaim. Egy hatalmas vigyorral az arcomon kezdtem el feléjük sétálni. Mindenki valamit fényképezett. Vicces egy látványt nyújtottak. Aztán feltűntek a volt úgyan olyan évfolyamos osztályok is. Megálltam a két professzor mellet és feltoltam a napszemüvegem.

-Jó napot Mr.Zaidi és Mr.Raynor professzor! Régen láttam magukat! - mindenki döbbenten meredt rám. - Na. Ne ácsorogjunk csak úgy! Mondja MR.Zaidi professzor! Mi a következő úticél?

-Kedves Zatun, a BigHit-hez megyünk. - mondta.

-Hm~ az előbb jöttem el onnan... De. Akkor kövessenek!

Mindenki engedelmesen jött utánnam. Mikor beértünk a menedzser megragatta a karom és elmesélte nekem újra, hogy egy hét és jön a lány és nem lenne jó ha a fiúkkal kellene laknia.
Lilith alakja bukkant fel egy pillanatra és a kezembe nyomott egy paírt, hogy holnap már nem jön dolgozni mert szabadságra megy. A menedzser kezébe nyomtam a lapokat és körbevezettem a diákokat míg el nem értük a 7. emeletet. Ott forgattak a fiúk. Most a diákok olyat láthatnak amit nem minden nap. 7 gyerek forgatása. Amint beléptem Tae ugrott a nyakamba. Hát... Őszíntén is de megijedtem.. Olyan mint a bátyám. Ha valaki megkérdezi, hogy mit jelent számunkra a másik rögtön rávágjuk: testvérem!

Nos, mikor sikerült Taet lerázni magamról és visszaküldeni a többiekhez katonás sorba álltak. Ránézten a menedzserre, hogy most mi van?, mire ő elkezdett nekem mesélni:
-Mivel te nem jöttél, hogy a fiúk szettjét összeállítsd így egy idegen lányt kellett megkérünk, hogy tegye meg ezeket helyetted. De én most arra kérlek, hogy hallgasd meg a zenét és a többit majd utánna. - lejátszották a zenét ami egyből belopta magát a szívembe. - És most! Kérlek nézd át a fiúk összeállítását.

-Rendben... Suga: semmi baj sincs, nagyon jól áll neked ez a ruha! Jin: teljesen okés, most már tudom ki lesz az orvosom! - kacsintottam. - J-Hope: normális ruha. JungKook: Nagyon sexy és vad! A csajok tuti oda lesznek érted! - mondtam meglepve. - Jimin: jól áll neked a szemüveg! V: igazán illik hozzád ez a zakó! RapMon... - mikor hozzá sétáltam azt hittem, hogy rosszul látok. - Um... Aish... - félő pillantásokat kaptam, de válaszul egy pimasz mosolyt kaptak. - Elég merész hozzád ez az öltözet. Ne aggódj! Neked is jól áll mit a többieknek! Szerintem a ruhák rendben vannak. Folytathatjátok, de kér valaki valamit?

Namjoon és Tae adta le a rendelését. Gyorsan mentem le a kávézóhoz és megrendeltem a szokásos kávéket és sütiket, de a csaj szorakozott még egyet Namjoon poharával. Mit sem törödve vele mentem vissza a forgatásra. Pont a végére vissza is értem. Mindenki megkapta azt amit kért de Namjoonnak feltűnt a poháron lévő üzenet. Kérdőn nézett rám.

-Ez mi? - mutatott a telefonszámra és a szívre. - Azt akarod mondani, hogy a pultos lány volt?

-Igen! - feleltem szűkszavúan.

-Rendben! - mosolygott Namjoon és elfogyasztotta kávéját.

-Oké... Én most megyek... Sziasztok!

-Várj! - kapta el a kezem Namjoon. - Haza viszlek! Gyere!

Kihúzott a kocsihoz. Haza felé egész végíg beszélgettünk, hogy mennyire várjuk a forgatást... Hosszú lesz a várakozás.

Érdekes MunkaWhere stories live. Discover now