7. - Álom

14 2 2
                                    

Lassan eltelt az az óra. Elköszöntem a fiúktól, és elindultam a szobánk felé. Bekopogtam de nem kaptam választ. Lassan nyítottam ki az ajtót és az ágyon csak egy alvó Nekot láttam. Elmentem megzuhanyoztam és felvettem egy nagyobb ingem. Lefeküdtem és azonnal elnyomott az álom.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reggel volt. Az abalkon az éppen felkelő nap sugarai világították be a szobát. Felültem és meredten magam elé néztem. Egy hatalmas tölgy aktóval találtam szembe magam. Felkeltem és odasétáltam. Pár pillanatig vaciláltam, hogy kinyissam vagy ne nyissam? Mély levegőt vettem és kinyitottam.
Egy kisebb nappali szerűségbe vezetett aminek közepén egy függőágy logott. Egy alak feküdt benne és szuszogott. Lassan odamentem és megnéztem ki fekszik ott. Namjoon. Kezem számra tettem, hogy az ijedségtől az a kis nyikkanás se jöjjön ki belőlem.
Kinyitottam egy újabb ajtót ami egy homokos tengerpartra vezetett. Kiléptem a homagba ami kellemes meleg volt. Elkezdtem sétálni a víz felé aminek szélén néhány szikla vagy kő darab állt. Leültem az egyikre és mélyen bámultam a messzeségbe. Hiretelen egy fürdőnadrágos Namjoon viharzott el mellettem. Bele futott a vízbe amig a térdéig ért aztán hirtelen merült el. Kinevettem gyerekes viselkedését és levettem magamról azt a selyem sálat ami takarta a fürdő ruhám. Letettem a sziklára és én us futottam utánna. Lassan a derekamig ért a víz de Namjoon egyszer sem jött fel a vízfelszínére. Elkezdtem a nevéz szólítani míg valaki a derekamnál fogva lehúzott. Egy Namjoonnal találtam szembe magam. Szemeivel az én szemembe nézett. Lassan a víz alatt elkezdte megközelíteni ajkaimat. Mély és szenvedéjes csók volt. Nem volt erőszakos, de volt benne valami birtokló. Lassan kiemelkedtünk a vízből és állva folytattuk a csókot, és végül levegőhiány miatt váltunk el. Aztán újra egymásnak estünk...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 23, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Érdekes MunkaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin